Kako piše
N1, 13 turista iz Srbije je uplatilo hotel sa bazenima, toboganima, okružen zelenilom i morem. Takvu uslugu agencija im je garantovala i slikama na svom sajtu.
Međutim, po dolasku u Alanju, dobili su smeštaj koji je daleko od toga. Sobe bez vode i sa polomljenim stvarima – samo su, kažu, početak problema.
"Kad smo ušli u sobe stvarno smo zatekli horor - od vrata od kupatila koja se ne otvaraju skroz, nego udaraju u klozetsku šolju, buđ na zidovima, raspada se sve, klimavo, nema vode, neke devojke su u njihovoj sobi imale polomljenu klozetsku šolju. Kreveti su katastrofa, u jednom trenutku smo videli i dve bubice na krevetu, potpuno gadno, ponižavajuće", priča za N1 Ivona Šišmanović.
Dodaje da su turisti letovanje u Turskoj uplatili preko agencije Viva Travel na sajmu turizma i da su aranžmane gotovo isplatili. Umesto obećanog, zauzvrat su, kaže, dobili da sate prvog dana letovanja provedu po hodnicima hotela i na recepciji. Iako su prvobitno naišli na nerazumevanje, agencija im je posle 10 sati pronašla novi smeštaj.
"Naravno, transport nismo dobili, nego smo peške morali da nosimo kofere tih kilometar i po do drugog hotela i konačno su nas smestili. Mi za to vreme, niti smo jeli, niti smo vodu pili", navodi Šišmanović.
"Ja ću potraživati deo novca za odštetu svakako, ali mislim da ne može niko da nadoknadi naše maltretiranje i nerviranje. To ne mogu ni da opišem. I dalje se ne slažem da takva agencija prodaje slike i da to može ići kao ol-inkluziv, to mi ne ide u glavu", navodi još jedna turistkinja, Dragica Brkić.
Zbog čega je došlo do propusta i šta će biti preduzeto u slučaju turista koji tvrde da su oštećeni, iz agencije Viva Travel za N1 nisu odgovorili.
Turisti kažu i da nisu dobili garancije da će im deo novca biti vraćen. Zbog toga najavljuju kolektivnu tužbu protiv agencije.
Foto: Screenshot (N1)
Direktor Jute Aleksandar Seničić izjavio je da je dobro što je agencija reagovala i obezbedila bolji smeštaj, ali da će se po povratku putnika u Srbiju utvrditi u kom roku je agencija to učinila. Dodaje i da turisti imaju pravo da podnesu žalbu agenciji, koja je dužna da im odgovori u roku od osam dana.
"Ukoliko putnici nisu zadovoljni, mogu da se obrate i nama, obzirom da je agencija članica naše asocijacije, da se sporovede postupak arbitraže koji je potpuno u skladu sa Zakonom o arbitraži, gde je ta naša presuda o arbitraži jednaka izvršnoj sudskoj presudi. Tu će se izvesti svi dokazi po tom osnovu i može se odrediti eventualni delimični povraćaj novca putnicima u skladu sa onim uslugama koje nisu dobili, a ugovorili su ih", kaže Seničić.
Ukoliko putnici ne budu bili zadovoljni odlukom arbitraže, iz Jute poručuju da mogu da se obrate i redovnom sudu kako bi ostvarili svoja prava.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 21
Sasa
Zoran
Stavno ne zelim da pisem o mom iskustvu sa ovom agenicijom, veoma lose.
Tetka
@Trostav
Ne znam ko to kaže, ali svakako laže, rekla bih svesno i maliciozno. Ja se vratila pre par dana bas odatle. Ukrajinaca tamo možda ima, po koji. U svakom slučaju, neprimetni su. Zato su Rusi primetni. Preplavili su Antaliju. U Alanji imaju svoj novoizgrađeni deo grada. Izgradili su sebi crkvu. U hotelu, na ulici, na plaži, u prodavnici - samo se Rusi čuju. I ne moramo znati jezik da bi ih prepoznali, sami oni na svakom koraku ističu da su Rusi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar