FOTO: Otvoren deo obilaznice oko Beograda, Vučić: Nisam zadovoljan Fruškogorskim koridorom

Sektor B5 obilaznice oko Beograda, od petlje Orlovača do Straževice, zajedno sa novim (levim) tunelom Straževica, zvanično je otvoren.
FOTO: Otvoren deo obilaznice oko Beograda, Vučić: Nisam zadovoljan Fruškogorskim koridorom
Foto: FoNet
Predsednik Aleksandar Vučić je tokom obilaska nove deonice obilaznice rekao da će tom deonicom vozila moći da saobraćaju danas od 18 časova. 
Vučić je istakao da je ponosan što se u Srbiji sada gradi 10 auto-puteva i brzih saobraćajnica i da samo sa jednim projektom nije zadovoljan - Fruškogorskim koridorom, gde ima kašnjenja i zbog eksproprijacije zemljišta.
"Sve plaćamo na vreme", rekao je Vučić i dodao da na ostalim projektima nema kašnjenja.
 
Vučić je rekao da će se graditi i nastavak beogradske obilaznice do Pančeva, sa velikim drumsko-železničkim mostom na Dunavu.
 
 
Na ovoj deonici obilaznice koja je duga oko četiri kilometra, završena je leva traka auto-puta sa tri mosta i leva tunelska cev ispod brda Straževica dužine 720 metara.
 
Kineska komapnija "Pauer čajna", azerbejdžanski Azvirt i domaći podizvođači uveliko rade na izgradnji sektora 6 obilaznice od tunela Straževica do Bubanj potoka, gde će se ona spojiti sa auto-putem E75 ka Nišu.
 
Dužina deonice obilaznice oko Beograda od novog mosta na Savi kod Ostružnice do Bubnj Potoka je 20,4 kilometra i ona bi trebalo da bude završena do kraja marta naredne godine.
 
Vrednost radova je 207 miliona evra, od čega se 15 procenata ulaže iz budžeta Srbije, dok se preostalih 85 procenata finansira od kredita kineske Eksim banke.
 
Završetkom radova do Bubanj Potoka biće kompletirano oko 47 kilometara auto-puta od Batajnice do Bubanj Potoka.
 
Prethodnih godina je izgrađena obilaznica od Batajnice do Dobanovaca i Ostružnice, sa novim mostom na Savi koji je izgrađen pored starog ostružnickog mosta.
 
Planirana je i izgradnja nastavka obilaznice od Bubanj Potoka do Pančeva, tzv. sektora C, kada bi cela obilaznica bila duga oko 69 kilometara.
  • Za ?

    18.06.2022 21:52
    @? - ali druze upitnice, nisu "ovi sad" zavrsili projekte sto su bivsi ispotpisivali zato sto su "sposobniji" vec zato sto je takav bio "project timeline" za sve projekte koje su bivsi potpisali a ovi samo "nasledili". Nije tu bilo sta da se pogura, vec samo da se nastavi po projektnoj vremenskoj shemi i to je to.

    Evo primer, da je kojim slucajem Marinika Tepic pobedila sad na ovim predsednickim izborima, kome bi se pripisala zasluga za otvaranje ovih 4 km obilaznice? Mada mislim da se ona ne bi blamirala takvim smejurijama.
    Ali hajdemo realno, jel bi ona imala ikakvu zaslugu sto je taj deo zavrsen? Ili na primer autoput Kuzmin-Sremska Raca koji je pred asfaltiranje? Nit luk jela nit luk mirisala, nju docekao "skoro gotov" put.
    Niti ima moc da zaustavi gradnju, niti ima moc da ubrza gradnju, jednostavno projekat tece dok se ne zavrsi, a ko ce da presece vrpcu zavisi od izbora.
  • Jo021ja

    17.06.2022 23:19
    @/
    Pa klimaju se kada su povadili inpokrali kaldrmu iz centra grada. Jel su tada kazali da je "staro i nije moderno" da neke gospodje iz gradske kuce mogu da idu u visokim stiklama na posao. Kadrma je odluka svih starih gradova po evropi. Pogledajte Praga, Grac, Bec... Sto oni ne povade staru kaldrmu i ne stave behaton. Kada vidimo sta je uradio buturovic sa zidom na tvrdjavi skinuo je kulu strazaru i stavio je ispred "svog hotela leopold". Jer je vratio nazad kada je platio kaznu i uradio restauraciju ostecenog zida tvrdjave. Nije. Ali restauracija je izvrsena nekom drugom ciglom i to nije dovodjeno u pitanje gde je orginalna cigla. A zna se da svaka na sebi ima carski pecat. I to se precutalo i guralo pod tepih nego samo da je platio kaznu i restaurirao. A ozbiljne stvari se ne dovode u pitanje. Gde je to otislo. Dobili smo grad od behatona i stiropora.
  • cokanj

    17.06.2022 18:01
    Upravnik.
    Stečajni upravnik srbije.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija