Međutim, kako Ružić dodaje, Ministarstvo ne utiče na to kako se reklamiraju visokoškolske ustanove.
"Na bilbord bilo koje visokoškolske ustanove, a naročito privatnih, nismo u poziciji da utičemo i da opredeljujemo ukus onih koji žele da takvim reklamama privuku studente. Moja lična i ocena ministarstva je da bilbord sa takvom porukom nije primeren", rekao je Ružić za Tanjug.
Na konstataciju da je na bilbordu istaknuta poruka koja vređa profesiju i promoviše korupciju odgovorio je da se sa tim slaže.
"Nije primereno, jeste za osudu. Zakon je jasan, držim se zakona i vladavine prava. Svašta se reklamira u ovoj državi. Poruka je za osudu", rekao je on.
Dodao je da ne želi da sada zalazi u motive i želje onih koji su osmišljavali poruku.
"Možda su imali najplemenitije želje ali sa takvim porukama...to je kao kada kažu da je put do pakla popločan najboljim namerama", rekao je on.
Na primedbu da su iz Megatrenda poručili da je poruka "šaljiva" odgovorio je sa "ne interesuje me šta su oni rekli".
Na brojne primedbe javnosti zbog spornog teksta na bilbordu iz Megatrenda su Tanjugu rekli da su povukli pravi potez i da je u poslednja četiri dana prijemni ispit polagalo već 80 kandidata.
Direktor Odseka za marketing i odnose sa javnošću ovog Univerziteta Nemanja Kadić podsetio je da je poruka "pozajmljena" od čuvenog Marka Tvena, i poručio svima koji kritikuju reklamu: "Ne znate ništa o marketingu".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 43
Potpuno suprotno
Istoričar
Komifo
A ipak volite da živite nama na grbači više nego s tri prsta da mašete...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar