Već se rekonstruiše auto-put "Miloš Veliki", nema ni tri godine od otvaranja

Za mesec dana navršiće se tri godine od svečanog otvaranja auto-puta "Miloš Veliki", a na delu deonice kod Uba već se rade popravke, objavio je portal Nova.rs.
 Već se rekonstruiše auto-put "Miloš Veliki", nema ni tri godine od otvaranja
Foto: 021.rs
Član Skupštine slobodne Srbije i predsednik Sindikata lekara i farmaceuta, doktor Rade Panić, objavio je na Tviteru snimak na kojem se vidi da je jedan smer auto-puta zatvoren, a da se saobraćaj odvija naizmenično u drugom smeru. Na snimku se vidi i da je asfalt skinut, a da je jedna kolovozna traka nasuta šljunkom.
Panić je za Nova.rs rekao da često prolazi tom deonicom auto-puta i da je deo kod Uba, u dužini sedam do osam kilometara, već neko vreme zatvoren.
"Taj deo koji se popravlja već neko vreme je zatvoren za saobraćaj, a oko pola kilometra trake potpuno je skinuto", rekao je Panić.
 
Na sajtu Javnog preduzeća "Putevi Srbije" navodi se da će do 1. novembra biti izmenjen saobraćaj na delu državnog puta I A reda broj 2, na deonici petlja Ub - petlja Lajkovac, zbog radova na održavanju leve kolovozne trake. Dodaje se da se za saobraćaj zatvara izlaz na petlji Ub, u smeru ka petlji Surčin Jug, a saobraćaj se odvija dvosmerno u desnoj kolovoznoj traci u dužini od skoro sedam kilometara.
 
"Radovi su obeleženi adekvatnom saobraćajnom signalizacijom i opremom", navode "Putevi Srbije".
 
Iz Koridora Srbije su za Novu potvrdili da je na tom delu puta u toku rekonstrukcija, ali tačan razlog ne znaju. Kako kažu, u njihovoj nadležnosti je samo izgradnja puteva, dok za sanacije nisu zaduženi.
 
Za izgradnju deonica Obrenovac-Ub, gde je u toku rekonstrukcija i Lajkovac-Ljig, plaćene su više od 300 miliona evra. Ovaj deo auto-puta radila je kineska kompanija "Šandong".
Grupacija Shandong Hi-Speed group uputila je 26. jula demanti u vezi sa tekstom "Već se rekonstruiše auto-put Miloš Veliki, nema ni tri godine od otvaranje".
 
U kompaniji navode sledeće:
 
Deo auto-puta od Uba do Lajkovca, koji je predmet Vašeg članka, nikada nije bila predmet radova naše grupacije "Shandong Hi-Speed Group". Ista deonica je završena 2014. godine, od strane drugih izvošača. Obilne poplave su 2014. godine devastirale pomenutu deonicu, te je rekonstrukcija bila nužna.
 
Tačno je da smo u 2019. godini angažovani radi rekonstrukcije delova Deonice 4 (Ub-Lajkovac) i to u dužini od 2,5 kilometara. Međutim, naš deo posla se nije ticao onoga što je predmet Vašeg novinskog članka. Mi i naši zaposleni pratimo Vaš medij i očekivali smo od tako renomiranog izveštača veći stepen fokusiranosti na profesionalnost i standarde struke. Takođe, podsetili bismo da je orginalni članak nastao na osnovu Twitter objave.
  • Z

    20.07.2022 19:11
    Sve stručnjaci
    Čitam vaše komentare i krstim se. Svi ste veliki stručnjaci. Pa dame i gospodo, završite odgovarajuće fakultete, pa onda napravite bolje, niko vam ne brani... Izgovarate se kako je vlast zauzela tron i ne pušta ga... Pa ko vam je kriv što ste nesposobni da promenite vlast. Kukavički podvijete rep i bežite u inostrnstvo da tamo čistite klozete i fizikališete, ili sa diplomom medicinskih škola i fakulteta perete tuđe guzice dok o vašim roditeljima ovde nema ko da brine. Borite se znanjem iz svoje zemlje da vama i vašoj deci bude bolje. Borite se argumentima i znanjem, a ne mržnjom...
  • 021

    20.07.2022 07:28
    Kineska skart roba kao i sve ostalo, o tome koliko je kredita uzeto i pod kojim uslovima samo za pametne i prizemne, kancelarijski pacovi ne mogu to da shvate...
  • Uglješa

    20.07.2022 07:08
    Ime
    Nazvati čoveka koji je svom kumu odsekao glavu i predao Turcima na tacni, velikim, a onda napraviti autoput koji nosi njegovo ime, je samo po sebi zločin.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija