Putnički voz saobraćao je iz Beograd Centra za Novi Sad i iz Prokopa je krenuo u 15 sati, a putni prelaz u Batajnici na kome se nesreća dogodila, bio je obezbeđen polubranicima koji su u trenutku nesreće bili spušteni, ali obeleženim svetlosnim saobraćajnim znacima i vertikalnom drumskom signalizacijom.
Svi uređaji na putnom prelazu u trenutku nesreće bili su u funkciji i ispravno radili.
O nesreći su obavešteni su predstavnici MUP i Hitna pomoć, a železnički saobraćaj između Beograda i Novog Sada nije u prekidu.
Infrastruktura železnice Srbije apeluje i upozorava da se na putnim prelazima poštuju propisi i saobraćajna signalizacija i da se pruga ne prelazi kada je rampa spuštena, jer samo tako mogu da se izbegnu ovakve tragedije i sačuvaju ljudski životi.
Nijedno tehničko–tehnološko rešenje ne može da spreči tragediju, ako se učesnici u saobraćaju ponašaju nesavesno i neodgovorno prema sebi i drugima, ukazuje se u saopštenju.
Komentari 13
/
e kada nisu svojim ljudima planirali nadvoznjak
Marjaskas
Антун. Чупак
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar