"Zaista sam se prijatno iznenadila! Skoro sam se vozila francuskim brzim vozom, ali je naš Soko lepši, između ostalog i zato što je naš", izjavila je milionita putnica na relaciji Beograd – Novi Sad, Vesna Radmilac iz Beograda.
Ona je ovom prilikom dobila godišnju kartu za putovanje vozom i železničku kapu kao uspomenu na ovaj događaj.
Ministar Momirović je tom prilikom istakao da rekordan broj putnika pokazuje da je železnica Srbije na odličnom putu da iskoristi svoj potencijal za ekonomski i društveni razvoj naše zemlje i čitavog regiona.
"Danas je zaista lep i veliki dan za Srbiju, s obzirom da je za samo nekoliko meseci milion putnika prošlo brzom prugom između Beograda i Novog Sada. Potpuno drugačija slika u odnosu na pre nekoliko godina. Ljudi su zaboravili železnicu, a mi smo je vratili na velika vrata. Zaista smo jedni od pionira sa investicijama u železničku infrastrukturu, sa najmodernijom železničkom infrastrukturom koja spaja dva najveća grada u Srbiji i najmodernijim vozovima", rekao je Momirović.
Dodao je da se nastavljaju radovi ka Subotici, a dodatno će se ubrzati i sa radovima na brzoj pruzi između Beograda i Niša. Trenutno se izvode pripremni radovi na delu trase između Stalaća i Đunisa.
"U oktobru će biti potpisan okvirni sporazum sa Evropskom komisijom i Evropskom investicionom bankom kada krećemo sa ozbiljnim radovima, a vrednost čitavog projekta je oko dve milijarde evra. Najveće gradove u našoj državi spojićemo najkvalitetnijom železničkom infrastrukturom po kojoj će saobraćati najbrži vozovi, jer je to strateški cilj ove zemlje i mi od toga nećemo odustati", rekao je Momirović.
Komentari 10
NS
Goks
mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar