Naime, kako piše
Nova ekonomija, "Putevi Srbije" raspisali su tender za održavanje opreme i softvera na naplatnim stanicama koje se nalaze na deonicama autoputeva: Beograd – Niš – Preševo, Niš – Dimitrovgrad, Šimanovci – Šid, Stara Pazova – Subotica, Obrenovac – Preljina – Požega i Pojate – Preljina (Moravski koridor).
Od firme koja želi da radi ovaj posao se traži potvrda da je u periodu od oktobra 2019. godine do oktobra 2022. godine realizovala ugovore u ukupnoj vrednosti od najmanje dve milijarde dinara sa PDV-om, a koji se odnose na održavanje sistema za naplatu putarine.
Takođe, uslov je i da firma ima minimalno deset vozila.
Rok za podnošenje ponuda je 25. novembar.
Održavanje sistema za naplatu putarine do sada su radili Intitut "Mihajlo Pupin" i Institut "Mihajlo Pupin – Automatika".
Instutut Mihajlo Pupin je u vlasništvu Vlade Srbije.
Ugovor sa njima je zaključen 2019, na period tri godine i na ukupnu cenu radnih sati stručnih radnika od 10.007,5 dinara, bez PDV-a.
U ugovoru je pisalo i da ukupna vrednost izvršenih usluga ne može biti viša od 250 miliona dinara na godišnjem nivou.
Tadašnjom specifikacijom nije bilo obuhvaćeno 10 naplatnih stanica u okviru Moravskog koridora (Pojate-Preljina).
Održavanje sistema, kako piše u tehničkoj specifikaciji, obuhvata preventivno i korektivno održavanje. Preventivno održavanje obavljaće se dnevnim obilaskom naplatnih stanica i obuhvata podešavanje, podmazivanje i eventualnu zamenu elemenata za koje se procenjuje da će otkazati. Кorektivno održavanje se obavlja putem zamene sklopova i kompletnih delova, a zatim njihovu popravku u radionici, piše u tehničoj specifikaciji.
Komentari 6
Majstor
Eee, Nebojša džavolčiču...
Rotkvarija
Poveži vazduplohov sa Nebojšom iz Beograda i ...
Miki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar