"Narednih dana ću imati sastanak sa predstavnicima građevinske industrije, da vidimo kako da im pomognemo, jer se suočavaju sa problemima, zato što se svaki dinar uložen u građevinsku industriju multiplikuje kroz druge delatnosti", rekao je Vesić.
On je najavio da će među prioritetima njegovog mandata biti donošnje izmena Zakona o izgradnji, s ciljem da se procedure za dobijanje dozvola ubrzaju, poboljšavanje rada Katastra i donošenje Zakona o održavanju infrastrukture, koji će omogućiti popisivanje državne infrastrukture, kako bi ona bila bolje održavana i manje novca se naknadno trošilo na rekonstrukciju infrastrukturnih objekata.
Bivši minsitar građevinarstva saobraćaja i infrastukture Tomislav Momirović, od kog je Vesić danas preuzeo dužnost, istakao je da se poslednjih godina u Srbiji odigrava neverovatan talas izgradnje saobraćajne i komunalne infrastrukture.
On je nabrojao da je za vreme njegovog mandata završena obilaznica oko Čačka, brza pruga Beograd-Novi Sad, hiljade stanova za bezbednjake, dve deonice obilaznice oko Beograda i započeti Moravski i Fruškogorski koridor, obnovljen veći broj železničkih pruga i veliki broj lokalnih i regionalnih puteva.
Momirović je napomenuo kako građevinska indsutrija u poslednja dva kvartala beleži pad i dodao da se moraju doneti mere pomoći tom sektoru.
Momirović, koji prelazi na dužnost ministra unutrašnje i spoljne trgovine, preuzeo je deo odgovornosti što projekat eksploatacije litijuma u Jadru nije realizovan, ocenivši da je to bila velika razvojna šansa za Srbiju.
Komentari 7
mirko
Momir
Maki
Onaj koji izjavljuje,
Onaj što ovo piše,
Ili mi što ovo čitamo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar