U novi red vožnje ulazi se sa jedinim, državnim prevoznikom u putničkom saobraćaju - "Srbija vozom".
Kod robnog transporta je sedamnaest operatera, od kojih je jedini državni - "Srbija kargo".
Od ukupno 384 vozova u putničkom železničkom saobraćaju, u međunarodnom biće ih 16, od čega će biti osam pograničnih i dva agencijska voza.
U daljinskom putničkom saobraćaju biće 42 voza, a u lokalnom 189 vozova.
Prugama beogradske gradske železnice, BG voza, po novom redu vožnje saobraćaće dnevno 137 vozova.
Navodi se da je red vožnje putničkih vozova urađen na osnovu raspoloživih infrastrukturih kapaciteta, kao i zahteva "Srbija voza".
Broj planiranih trasa u teretnom železničkom saobraćaju je 2.818, i veći je za 509 nego u sadašnjem redu vožnje.
Kod teretnog transporta je 500 trasa za međunarodne vozove, 1.157 u unutrašnjem saobraćaju i 1.161 trasa za lokomotivske vozove.
Iz "Infrastruktura železnica Srbije" navode da su i novi red vožnje obeležili veliki infrastrukturni radovi na realizaciji projekata rekonstrukcije i modernizacije železnice.
Ističu da će u 2023. godini biti nastavljena izgradnja brze pruge Novi Sad - Subotica, kao i modernizacija pruge Niš - Brestovac, a planira se i početak radova između Beograda i Niša.
Ističu da u novi red vožnje ulaze sa 202 kilometra pruge za brzine od preko 100 kilometara na sat.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar