"Infrastruktura ima rok od deset dana da izvrši preglede, sačini izveštaj i predloži neophodne mere. To se posebno odnosi na deonice na kojima se, zbog lošeg stanja mreže, vozi sporo", rekao je danas Vesić za televiziju Prva.
Kako je naveo, izveštaj je tražio posle vesti da se u Srbiji dogodilo i treće iskliznuće vagona iz šina za sedam dana.
"Nažalost, u srpske železnice do 2015. godine skoro da ništa nije ulagano i sada plaćamo cenu decenijskog zapostavljanja infrastrukture. Do 2015. godine u obnovu železničke infrastrukture ulagano je između 10-15 miliona evra godišnje. Samo ove godine u izgradnju novih i obnovu starih pruga uložili smo skoro 400 miliona evra", rekao je Vesić.
Po njegovoj oceni, biće potrebne godine da se "uz ovaj tempo ulaganja" obnove postojeće pruge.
Istakao je da nije zadovoljan stanjem u železničkim preduzećima, pre svega u "Infrastrukturi" i "Srbija Kargo", te će predložiti konkretne mere i promene.
Podsetimo, između Orlovata i Farkaždina juče je došlo do iskliznuća jedne cisterne sa evrodizelom, saopštilo je preduzeće "Infrastrukture železnice Srbije". Srećom, nije bilo curenja, niti isparenja.
Na lice mesta je izašla Zajednička železnička komisija za isleđenje vanrednih događaja "Infrastrukture železnice Srbije" i "Srbija Karga", koja će utvrditi uzrok ovog akcidenta.
Ovo je treći slučaj iskliznuća vagona u posledih nedelju dana u Srbiji. Vagon sa amonijakom prevrnuo se kod Pirota i tom prilikom došlo je do curenja tog gasa u atomosferu. Pored toga, vagon sa fosfornom kiselinom u četvrtak je iskliznuo na pruzi Zaječar-Knjaževac, a srećom nije došlo do izlivanja.
Komentari 21
zgađen
To je odlična vest (što rekle vođine botine). Znači da će pregledati sve pruge u Srbiji.
Малиша
Samo pitam
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar