To je rečeno na današnjem sastanku ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića i mađarskog kolege Janoša Lazara.
"Kao što znate, 2025. godine imaćemo brzu prugu između Beograda i Budimpešte i sada smo se dogovorili kako će ti vozovi raditi. To znači da carina i granični prelazi treba da budu u Beogradu i Budimpešti, da nema stajanja na granici, jer suština brze pruge je upravo to", rekao je Vesić.
Dodaje da je sa mađarskim kolegom razgovarao i o druge dve dve pruge - vezi Subotice sa Segedinom i Bajom.
"Obavestio sam mog kolegu ministra da Srbija počinje izgradnju svoje saobraćajnice od graničnog prelaza Bački Breg do graničnog prelaza sa Rumunijom Nakovo", rekao je Vesić.
Dodao je da je sa mađarskim ministrom razgovarao i o Dunavu, koji je neiskorišćena šansa za Srbiju, a delimično i za Mađarsku.
"Dunav je veza između Srbije i Mađarske. Više ćemo se baviti projektima na Dunavu jer je to šansa za naše dve zamlje. Da zaživi veza brodom između Budimpešte i Beograda o čemu smo potpisali sporazum pre nekoliko godina i radićemo zajedno", rekao je Vesić.
Mađarski ministar građevinarstva i investicija Janoš Lazar je rekao da je sa cilj današnjeg razgovora bio jačanje železničkog i drumskog saobraćaja.
"Izgradićemo prugu između Budimpešte i Beograda. Povezaćemo prugom Suboticu i Segedin. I izgradićemo prugu između Subotice i Baje. Pored toga izgradićemo auto-puteve pored državnih granica i omogućićemo priključivanje na auto-puteve i kod Tompe i kod Herceg Santova", rekao je Lazar.
Kako je naglasio, to su tri velika železnička i dva velika drumska projekta.
Komentari 30
Stojko
@Nisu
Djuri
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar