Kako je on rekao, cilj je da se spreči uništavanje drumske infrastrukture.
"Postoji problem sa održavanjem puteva prvog i drugog B reda u Srbiji koje najviše uništavaju kamioni koji ih koriste kako bi izbegli naplatu putarine na auto-putu. Mi ćemo uvesti obavezu naplate putarine za kamione teže od 12 tona na tim putevima", rekao je na Kopaonik biznis forumu Vesić koji je ranije izjavio da će propis početi da se primenjuje ove godine.
Dodao je da će se naplaćivati i svaki kilogram viška koji kamion nosi mimo propisa, kao i da će se objavljivati rute za kretanje tranzitnog saobraćaja, kako bi se sprečilo uništavanje lokalnih puteva.
On je istakao da će se na taj način obezbediti dodatna sredstva za održavanje tih puteva.
"Procena je da će se naplatom ove putarine obezbeđivati od 60 do 70 miliona evra godišnje", rekao je Vesić.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 9
ns posmatrac
Bilo je vise inicijativa za postavljanje kontrolnih mobilnih valaga ali to je sve stalo pre 10-tak godina.
A na zapadu pogotovu u nemackoj to se aktivno stalno kontrolise na putevima.
Skoro na svim odmaralistima na auto putu se meri opterecenje kamiona.
Kazne su drakonske kao sto i treba da budu.
U principu treba staviti neku marginu za gresku i onda za svaki kg preko dozvoljene tezine treba naplacivati drakonske kazne.
Znaci na svim ceonim naplatnim rampama treba odrediti rampu za kamione i tamo odmah meriti automatski tezinu + mobilne vage koje ce radtiti 24h/7 dana.
Putevi su skupi a mi ih olako unistavamo zbog sitnog cara prevoznika.
U nasem unutrasnjem teretnom saobracaju svi sleperi nosivosti 20 tona se tovara na 25-30 tona.
I onda zasto tako brzo stradaju putevi.
Banderaš
Nije potrebno nista novo izmisliti,samo treba pitati najbolje i najuspešniji.
ILIJA BOSNIĆ
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar