To je izjavio predsednik Samostalnog sindikata fabrike Saša Đorđević.
On očekuje da sedam do osam meseci posle toga, u 2024. godini, krene i puna proizvodnja.
Đorđević je kazao da se savremena oprema intenzivno montira u dve fabričke karoserije kao i da sada ima i potpuno kompletiranih "polja".
Prema rečima Đorđevića, još uvek se ne zna koji će se model proizvoditi u Kragujevcu i ocenio je da se u medijima samo "nagađa".
Kazao je da su pojedini mediji pominjali najpre "pandu", a da je poslednja objava vezana za citroen C3.
Đorđević je rekao da to što nema zvaničnih informacija o modelu koji će se raditi u Kragujevcu ne čudi, jer je slično bilo i kada se čekalo na početak proizvodnje "fijata 500L".
Komentari 4
zztop
Obmana
Ova vlast, tacnije, najpametnija glava u drzavi, gradjane smatra mentalno zaostalim ! Proizvodnja el vozila ce propasti za jednu godinu, a Rio Tinto ce osrati do kraja stoljeca!
Bravo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar