Izgradnja Moravskog koridora i otvaranje dela auto-puta Pojate-Makrešane je najvažnija za širenje industrijskih zona, dovođenje stranih investitora i razvoj tog kraja, izjavio je predsednik, prolazeći u panoramskom autobusu sa više članova Vlade Srbije i ambasadorima SAD i Velike Britanije tom deonicom Moravskog koridora, prenosi
RTS.
Prva deonica velikog infrastrukturnog projekta od Pojata do Makrešana je završena, i saobraćaj će biti uspostavljen tokom dana.
"Za nas je važno da pokazujemo da možemo da gradimo i u teškim vremenima", rekao je predsednik na ceremoniji otvaranja i dodao da niko ne gradi kao Srbija.
Prema njegovim rečima, na ovom auto-putu postoji 4G i 5G mreža i to je najširi auto-put u Srbiji, na kojem će moći da se ide brzinom do 130 kilometara na sat.
Dodao je da nema dodatnih radova oko puta, jer su izviđači Behtel i Enka sve uradili kako treba. Prema njegovim rečima Kruševac, kao osmi grad po veličini u Srbiji, ovim dobija mnogo, ali i Ćićevac, Varvarin, Trstenik kao i svi oni koji idu na Kopaonik, u Vrnjačku Banju, Kraljevo.
Najavio je da će do oktobra biti završeno dodatnih 10,7 kilometra do Koševa i da je današnje otvaranje deonice Moravskog koridora velika stvar za Kruševac.
Ivan Anđelić, načelnik Rasinskog okruga, kaže da dugogodišnji san Kruševljana danas postaje stvarnost.
"Auto-put stvara mogućnost novih industrijskih zona, prolazi pored Vrnjačke Banje i Kopaonika, što će dovesti do poboljšanja turizma. Nema oblasti na koju neće uticati izgradnja koridora", napominje Anđelić.
Kada se otvori prva deonica Moravskog koridora, duga 16,8 kilometara od Pojata do Makrešana, dobrobiti će osetiti meštani opština Ćićevac i Varvarin, kao i građani Kruševca. Za dve nerazvijene opštine otvaraju se i nove perspektive.
"Očekujemo zaista privlačenje investitora i nova radna mesta za naše meštane, s obzirom na to da se Varvarin, kao jedna zaista mala opština, susreće sa problem teže mogućnosti zaposlenja naših građana", kaže Violeta Lutovac Đurđević, predsednica Opštine Varvarin.
Na prvoj deonici Sektora 1 izgrađeno je sedam mostova, čija je ukupna dužina blizu dva kilometra, tri nadvožnjaka, dve raskrsnice. Regulisan je tok Morave.
Modernom, digitalnom saobraćajnicom povezaće se oko pola miliona stanovnika Tromoravlja i koridori 10 i 11, što će omogućiti brži transport ljudi i robe.
Komentari 76
av
Dr Miggyy
gradjaninX
Niko osim severne koreje ne gradi tako. Pa i Titov autoput, nakon "100 godina" bolje izgleda".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar