Ova linija preko koje deca mogu dobiti savetodavnu podršku dostupna je 24 časa dnevno.
Pozivi na broj 116111 besplatni, kao i da zaposleni u toj ustanovi pružaju pomoć deci ukoliko se ona nađu u okolnostima u kojima su im ugrožena prava, ili su u bilo kojoj drugoj situaciji kada osete potrebu za razgovorom sa kompetetnom i poverljivom osobom, navodi se u saopštenju ministarstva povodom 17. maja, Međunarodnog dana dečjih linija za pomoć.
Ministarstvo navoda u okviru NADEL-a postoji i usluga "Savetovanje putem četa" putem koje je 2022. godine ostvareno 3.625 razgovora, dok je je putem telefona obavljeno 4.846 poziva.
Pored "Dečje linije" i usluge "Sigurni čet", koji funkcionišu kao sastavni deo Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine, postoje i telefoni za roditelje i odrasle - "Roditeljski telefon" i "SOS telefon za žene sa iskustvom nasilja", dodaje se u saopštenju.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar