To je saopšteno iz institucije zaštitnika građana.
Posle razgovora sa građanima u okviru prakse "Otvorena vrata zaštitnika građana", ombudsman Zoran Pašalić izjavio je da ta institucija godinama unazad dobija brojne pritužbe na ćutanje administracije koja ne postupa ili sa velikim zakašnjenjem postupa po zahtevima građana.
"Podsećam nadležne organe da su obavezni po zakonu da postupaju u određenim rokovima po zahtevima i pritužbama jer građani moraju pravovremeno da dobiju informaciju koja bi im pomogla", naveo je Pašalić.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 2
Mile
Centar za socijalni rad najviše zabušava!!! Najviše propusta
Пацијент
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar