To pokazuje trend pada u odnosu na poslednjih desetak godina, naveo je izvršni direktor Poslovnog udruženja "Pijace Srbije" Savo Duvnjak.
On je rekao i da je pad prometa na pijacama bio očekivan s obzirom da se one suočavaju sa sve izraženijom konkurencijom super i mega marketa, kao i novim načinima prodaje preko interneta i dostavom na kućnu adresu.
Objasnio je i da je jedan od problema zašto je poljoprivrednih proizvođača na pijacama manje to što je prosečan zakupac na pijacama star oko 57 godina, navela je Privredna komora Srbije u saopštenju.
"Promet na pijacama u tekućim cenama prošle godine bio veći za oko 21 odsto u odnosu na godinu pre. Međutim, to ne znači da je promet realno rastao, jer su cene poljoprivrednih proizvoda u istom periodu porasle za više od 30 odsto", rekao je Duvnjak.
Upućena je inicijativa nadležnima da se stopa PDV-a za naplatu pijačnih usluga neposrednim poljoprivrednim proizvođačima koji prodaju svoje proizvode na pijacama, sa 20 smanji na 10 odsto.
Komentari 5
Sasa
Bezelbub
ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar