To će, kako se navodi, znatno uticati na povećanje bezbednosti saobraćaja.
Kako je navedeno, u toj kategoriji biće putevi koji saobraćajno povezuju privredno značajna naselja na teritoriji države, koji su namenjeni isključivo za motorni saobraćaj i sadrže fizički razdvojene kolovoze po smerovima, sa najmanje dve saobraćajne trake za svaki smer i biće označeni saobraćajnom signalizacijom na plavoj podlozi.
Precizirano je da će na teritoriji Srbije kao motoput biti kategorisani: državna granica sa Mađarskom (granični prelaz Bački Breg) - Sombor - Kula - Vrbas - Srbobran - Novi Bečej - Kikinda - Državna granica sa Rumunijom (granični prelaz Nakovo), veza sa državnim putem Ab (petlja Kać) - Novi Sad - Irig - Ruma; Šabac - Loznica - državna granica sa Bonkom i Hercegovinom (granični prelaz Trbušnica), veza sa državnim putem 13 (petlja Kovilovo) - Pančevo (veza sa državnim putem 10), Beograd (veza sa državnim putem M4) - Beograd (Bogoslovija).
Kao motoput biće kategorisani i veza sa državnim putem A1 (letlja Požarevac) - Požarevac - Veliko Gradište - Golubac - Donji Milanovac - Brza Palanka, Kladovo - Negotin - Zaječar - Knjaževac - Svrljig - veza sa državnim putem A1 (petlja Malča), Paraćin - Zaječar - državna granica sa Bugarskom (granični prelaz Vrška Čuka), Mali Požarevac - Mladenovac - Aranđelovac, Batočina - Kragujevac - Knić - veza sa državnim putem A5 (Katrga), Kraljevo - Raška - Novi Pazar - Duga Poljana - Sjenica, Raška - Leposavić - Zvečan - Kosovska Mitrovica, Novi Beograd (Vojvođanska ulica) - petlja Surčin Jug, Petlja Beograd-petlja Mostar-petlja Bubanj potok i drugi.
Komentari 1
Dejan
Put Novi Pazar-Raška letos je urađen i nema dva puta po dve fizički odvojene trake. Inače je odličan.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar