"Na području Srbije u januaru 2024. ukupno je primljeno 8.915 reklamacija na račune za električnu energiju u odnosu na 3,4 miliona kupaca u kategoriji domaćinstava. Reklamacije se odnose na račune za novembar i decembar, jer podnošenje elektronskim putem nije bilo dostupno tokom prethodnog meseca. Broj pristiglih reklamacija ne odstupa značajno od uobičajenog broja", tvrde u EPS-u za RTS.
Iz EPS-a poručuju da su decembarske račune poslali na vreme i pozivaju građane koji smatraju da su oštećeni da ulože žalbu na šalteru, mejlom ili pozivanjem kol-centra.
Mogućnost greške ne isključuju.
Podsetimo, veliki broj građana žali se na višestruko uvećan decembarski račun za struju. Brojni Novosađani se ovih dana pitaju kako im je račun za mesec dana porastao i za nekoliko desetina hiljada dinara.
U udruženjima potrošača kažu da je slična situacija i u ostatku zemlje.
U EPS-u su ranije za Danas rekli da su na području Novog Sada primili 380 reklamacija na decembarske račune.
Naveli su da, s obzirom na prosečan broj reklamacija, koji ne prelazi jedan odsto u odnosu na broj izdatih računa, broj reklamacija na teritoriji Novog Sada nije veći nego inače.
Kako uložiti žalbu možete saznati
OVDE.
Komentari 7
Nena
Sve ovo je strasno
Sve ovo je strasno
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar