Počinje pojačana kontrola saobraćaja: Cele nedelje fokus na autobusima i kamionima

Saobraćajna policija pojačano će kontrolisati saobraćaj od ponedeljka, 13. maja do nedelje, 19. maja.
Fokus će biti na otkrivanju prekršaja koje prave vozači autobusa i teretnih vozila. 
 
Tokom akcije koja se istovremeno sprovodi u 31 evropskoj zemlji članici organizacije ROADPOL (mreža saobraćajnih policija Evrope), saobraćajna policija će patrole prvenstveno usmeravati na puteve sa najintenzivnijim saobraćajem autobusa i teretnih vozila. 
Poseban akcenat će biti na kontroli autobusa kojima se deca voze na ekskurzije, rekreativne nastave, kao i sportske i kulturno-umetničke manifestacije.
 
Policija će kontrolisati da li se poštuju Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima i Zakon o radnom vremenu posade vozila u drumskom prevozu i tahografima i neće dozvoliti prevoz dece u slučaju da se kontrolom utvrde nepravilnosti. 
Tokom međunarodne akcije pojačane kontrole autobusa i teretnih vozila koja je sprovedena u februaru ove godine, vozači autobusa su kažnjeni za 719 prekršaja, a kamiondžije za 8.007 prekršaja.
  • Boško

    13.05.2024 07:16
    @Evo da ti objasnim
    Ipak je menjan pravilnik gde je obaveza prekrivanja rasutog tereta ukinuta.
  • Boško

    12.05.2024 15:53
    Policija žmuri
    Sr. Karlovci i Banstol puni kamiona i šlepera koji izbegavaju auto put.
  • @lopovska posla

    12.05.2024 15:17
    Evo da ti objasnim
    Kao neko ko vozi međunarodni transport. Niko od njih to nije doneo niti je u nekom periodu "stupilo" na snagu,da cerada na kiperima nije obavezna. Ono što je stupilo na snagu, je ljudska glupost i pohlepa. Iz koje na kraju proizilaze uglavnom lakše nesreće tipa, razbijen far, okrnjena šoferka, do mogućih katastrofalnih posledica gde teret sa kamiona moze nekom da završi u kabini vozila.
    Zašto se ne pokriva teret? Pa zato što 99,9% tih kamiona vozi u pretovaru! I sama cerada ne može da se prevuče preko prikolice, jer će se pokidati. Jedna pokidana cerada košta, lupam, 1000e da se zameni, a jedan omanji mito koji se tutne tamo nekom panduru, da on i kolega nešto žvaknu na pauzi za ručak, košta otprilike 20ak eura. I svi srećni. Gazda kamiona isporuči teret, panduri siti i mirna Bačka. Sve je to do "jaja", do onog trenutka dok nekom šećerna repa ne razlupa šoferku, cigla ili neko parče metala ne završi u glavi.
    Zašto se vozi u pretovaru? Zato što je gorivo/putarine skupo za naše uslove, a krajnja cifra koju vozač/gazda dobija je mala. Zato imate eksplodirane gume i zapaljene kamione pored puta i na Iriskom vencu. Matori i neispravni kamioni + pretovar = katastrofa na putu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Vučević: Marinika Tepić opet halucinira

Premijer Miloš Vučević reagovao je na otvoreno pismo poslanice SSP Marinike Tepić upućeno Aleksandru Vučiću u kojem je iznela tvrdnje o "povezanosti vlasti sa kriminalom u Novom Sadu".