Fokus će biti na otkrivanju prekršaja koje prave vozači autobusa i teretnih vozila.
Tokom akcije koja se istovremeno sprovodi u 31 evropskoj zemlji članici organizacije ROADPOL (mreža saobraćajnih policija Evrope), saobraćajna policija će patrole prvenstveno usmeravati na puteve sa najintenzivnijim saobraćajem autobusa i teretnih vozila.
Poseban akcenat će biti na kontroli autobusa kojima se deca voze na ekskurzije, rekreativne nastave, kao i sportske i kulturno-umetničke manifestacije.
Policija će kontrolisati da li se poštuju Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima i Zakon o radnom vremenu posade vozila u drumskom prevozu i tahografima i neće dozvoliti prevoz dece u slučaju da se kontrolom utvrde nepravilnosti.
Tokom međunarodne akcije pojačane kontrole autobusa i teretnih vozila koja je sprovedena u februaru ove godine, vozači autobusa su kažnjeni za 719 prekršaja, a kamiondžije za 8.007 prekršaja.
Komentari 4
Boško
Boško
@lopovska posla
Zašto se ne pokriva teret? Pa zato što 99,9% tih kamiona vozi u pretovaru! I sama cerada ne može da se prevuče preko prikolice, jer će se pokidati. Jedna pokidana cerada košta, lupam, 1000e da se zameni, a jedan omanji mito koji se tutne tamo nekom panduru, da on i kolega nešto žvaknu na pauzi za ručak, košta otprilike 20ak eura. I svi srećni. Gazda kamiona isporuči teret, panduri siti i mirna Bačka. Sve je to do "jaja", do onog trenutka dok nekom šećerna repa ne razlupa šoferku, cigla ili neko parče metala ne završi u glavi.
Zašto se vozi u pretovaru? Zato što je gorivo/putarine skupo za naše uslove, a krajnja cifra koju vozač/gazda dobija je mala. Zato imate eksplodirane gume i zapaljene kamione pored puta i na Iriskom vencu. Matori i neispravni kamioni + pretovar = katastrofa na putu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar