Firma Jovane Joksimović dobila poslove od "Srbijavoza" vredne više od 60.000 evra

Marketinška agencija "Majo public", u vlasništvu Jovane Joksimović i Manje Grčić, dobila je dva posla od "Srbijavoza" u periodu od dve nedelje.
Firma Jovane Joksimović dobila poslove od "Srbijavoza" vredne više od 60.000 evra
Foto: Screenshot (YouTube/K1 Televizija)
Ovi poslovi, koji se odnose na odnose sa plasiranje informacija i kreiranje sadržaja na društvenim mrežama, vredni su više od 60.000 evra, piše portal Nova.rs.
 
"Srbijavoz" je dodelilo dva ugovora firmi "Majo public", čije su vlasnice Jovana Joksimović i Manja Grčić, vredne 7.171.200 dinara, odnosno oko 61.300 evra, sa PDV-om.
Kako se navodi u odlukama objavljenim na Portalu javnih nabavki, u pitanju su poslovi plasiranja i distribucije informacija za javnost/PR strategija, kao i održavanja društvenih mreža i izrade sadržaja, piše Nova.rs.
 
Posao usluge planiranja i distribucije informacija za javnost, odnosno PR strategije je dodeljen 3. jula.
"Majo public" bila je jedina firma koja je dostavila ponudu, koja je iznosila 2,99 miliona dinara bez PDV-a. Sa porezom, to je tačno 3.585.600 dinara, odnosno oko 30.600 evra.
 
Oni su, inače, bili jedini ponuđači.
 
Drugi ugovor firmi "Majo public" dodeljen je dve nedelje kasnije, 17. jula. Tim ugovorom "Srbijavoz" im je dodelio posao održavanja društvenih mreža i izrade sadržaja. Vrednost posla je ista - 3.585.600 dinara, odnosno 30.600 evra, uključujući PDV.
 
Pored njih, ponudu je dostavila i Agencija za odnose s javnošću, marketing i TV produkciju "First media group", u vlasništvu Olivere Jovićević, koja je bila povoljnija i iznosila je oko 2,5 miliona dinara, odnosno 21.500 evra sa PDV-om.
 
Kako se navodi u zvaničnoj dokumentaciji, ponuda Olivere Jovićević je odbijena jer - nije ispunjavala sve uslove.
 
Njena firma, kako se navodi, nije vodila društvene mreže za barem dva preduzeća koja se bave temama u oblasti saobraćaja u prethodne dve godine, nema barem četiri projekta eksterne komunikacije u domenu putničkog saobraćaja i nema iskustvo u komunikaciji na društvenim mrežama u prethodne tri godine.
 
Jovana Joksimović, glavna i odgovorna urednica novinske agencije Tanjug i voditeljka na televiziji K1 i Manja Grčić, direktorka TV K1, pokrenule su 2019. godine "Majo public", firmu koja se bavi komunikacijama i odnosima s javnošću.
  • B

    18.09.2024 06:52
    V
    Dali to podrazumjeva da ce svaki putnik dobiti paštetu ili palačinku s logom "Srbija željeznica" ili mozda "Rio Tinto za našu decu"?
  • Darko

    18.09.2024 06:34
    Jos malo... Uskoro ce videti gde ce biti struja Sinise M. Milos ima da ih stavi na OFF
  • Nisu "evrići" već

    18.09.2024 06:24
    Evri
    Babac Danilo
    To nisu "evrići", nego evri. Zovimo predmete pravim imenima.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija