On je za Tanjug rekao da će pri brzinama od 60 kilometara na čas i preko toga sudar najverovatnije biti sa smrtnim posledicama, dok pri brzinama od 30 ili 40 kilometara na čas vozilo će biti fizički pregaženo, ali nema izgleda da dođe do smrtnih posledica.
"To vam je kao da udarite vozilom u zid, a oklopno vozilo je tvrđe i od zida", naveo je Vujanić.
On je ukazao da oklopna vozila svakako imaju manju preglednost nego klasična putnička vozila i da se zbog toga u normalnom saobraćaju ta vozila najčešće kreću u pratnji. Vujanić je dodao i da je svakako zabranjeno presecanje svake kolone, posebno one pod pratnjom.
Osvrćući se na jučerašnju saobraćajnu nesreću na putu između Kraljeva i Raške u mestu Bojanići, u kojoj su se sudarili vozilo Vojske Srbije i putnički automobil, kada je poginulo pet osoba, od kojih troje dece, dok je jedna teško povređena, Vujanić je rekao da je u tom slučaju nejasno kako se putničko vozilo našlo unutar kolone vojnih vozila gde je i napred i pozadi bila vojna policija.
"Ili je vojno vozilo izašlo iz kolone ili je putničko vozilo ušlo u kolonu", smatra je Vujanić.
Sagovornik Tanjuga, koji je, kako kaže, često bio veštak pri saobraćajnim nezgodama, rekao je i da kada se dese nesreće, policija privodi samo ukoliko se sumnja da je neki od učesnika napravio propust zbog kog je došlo do nezgode.
Stučnjak za bezbednost saobraćaja Milan Božović rekao je za Tanjug da je oklopno vozilo projektovano tako da ima veliko rastojanje između podloge i najniže tačke na vozilu kako bi bilo prohodno na različitim nepristupačnim terenima i da je u jučerašnjoj nesreći iz tog razloga došlo do podvlačenja celog putničkog vozila pod borbeno vozilo.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 20
Zoran
Realno
Oki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar