Za vikend će se sav autobuski saobraćaj prebaciti na ovaj objekat.
Iz Gradske uprave je najavljeno da će otvaranju prisustvovati predsednik Vlade Srbije Miloš Vučević i gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić - koji je ranije kazao da će u nedelju, 29. septembra, nakon skoro šest godina zastoja u izgradnji, stanica krenuti da funkcioniše.
Kako je ranije saopštila Beogradska autobuska stanica (BAS), još uvek je u toku izgradnja stanične zgrade, od 27.000 metara kvadratnih.
Do završetka radova na staničnoj zgradi, što se očekuje do kraja godine, putnici će koristiti privremeni objekat sa osnovnim sadržajima - aneks od 1.200 metara kvadratnih koji je osposobljen za nesmetano funkcionisanje stanice.
Tokom radova, početih 2017. godine, u Bloku 42 je izgrađen stanični plato sa 65 perona - 12 dolaznih 53 odlazna i parking sa 186 mesta od kojih je 89 namenjeno putnicima u dolasku, a 97 mesta je za putnike u odlasku.
Osam polaznih perona je rezervisano za prigradski saobraćaj, 22 za međugradski, 14 za međunarodni i devet za vanlinijski - turistički saobraćaj.
Izgrađeni su taksi stanica s 25 mesta i pripremni parking za autobuse sa 80 mesta.
Do nove autobuske stanice može se doći tramvajima 7, 9, 11 i 13 koji staju kod nje i autobuskim linijama 85, 89, 94, 95, 600, E6, kao i autobusima 60, 60L, 67, 93 i EKO1.
U staničnoj zgradi nalaziće se i šalter za prodaju karata, mesto gde će putnici moći da kupe osveženje ili nešto pojedu, a biće i lokala za iznajmljivanje.
Građanima će na raspolaganju biti bankomat, menjačnica, pošta, trafika i ambulanta, a stanićna zgrada biće pokrivena besplatnim vaj-faj sistemom.
Mediji navode da je cena radova na izgradnji autobuske stanice udvostručena na 50 miliona evra, dok cena izgradnje stanične zgrade nije poznata.
Komentari 9
Sava
Милан
Stanica
Ako je bila privremena, a trajala 60 godina, znači da je postojao opravdan razlog za to.
Zar prostor postojeće stanice nije mogao da se proširi?
Pa naravno da nije, trebalo je da se izgradi i sada da se proširi, za Beograđane nepoželjni, Beograd na vodi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar