Koliko košta ugled: Za kampanju unapređenja ugleda Srbije u svetu firma dobija pola miliona evra

Kampanje za unapređenje ugleda Srbije u svetu radiće firma Smart Match Solutions, vidi se na Portalu javnih nabavki.
Koliko košta ugled: Za kampanju unapređenja ugleda Srbije u svetu firma dobija pola miliona evra
Foto: 021.rs
Ta firma je pobednik tendera koji je sprovela Kancelarija za javnu i kulturnu diplomatiju, a ugovor koji joj je dodeljen vredan je 58,45 miliona dinara bez PDV-abez PDV-a (oko 497,9 hiljada evra), piše Nova ekonomija.
 
Podsetimo, Kancelarija za javnu i kulturnu diplomatiju, koju vodi Arno Gujon, raspisala je pre nekoliko nedelja tender kojim traži firmu koja će sprovoditi kampanje kojima će se unaprediti ugled Srbije u svetu.
 
Kampanja obuhvata, između ostalog, i izradu dokumentarnog filma o srpsko-kineskom prijateljstvu i angažovanje stranih novinara i TV ekipa radi promovisanja Srbije u svetu.
 
Ista firma, Smart Match Soultions dobila je još jedan posao od Kancelarije za javnu i kulturnu diplomatiju – posao organizovanja događaja u zemlji i inostranstvu, za šta će biti plaćena 58,4 miliona dinara, odnosno toliko stoji da je vrednost ugovora za tu uslugu.
Kako se objašnjava, Kancelarija za javnu i kulturnu diplomatiju će organizovati, učestvovati i podržavati događaje u zemlji i inostranstvu, u cilju predstavljanja srpske kulture, istorije, vrednosti, duhovnosti, umetnosti, jezika, nauke i sporta.
 
Izabrana firma biće u obavezi da organizuje spomen obeležje srpskim vojnicima na Malti, promociju kulturne saradnje između Srbije i Danske (prezentacija digitalizacije Miroslavljevog jevanđelja).
 
Pored ovoga, pobednik ove javne nabavke treba da organizuje i promovisanje srpske filmske umetnosti kroz filmski festival. Sam festival na kojem će se promovisati srpska filmska umetnost izabraće Kancelarija, na osnovu tri predloga koja joj dostavi Smart Match Solutions.
 
U planu je i događaj promovisanja srpske umetnosti kroz organizovanje umetničke izložbe. Kako se objašnjava u tenderskoj dokumentaciji, Srbija želi da ostvari partnerstvo sa jednom od umetničkih izložbi koja bi se održala u inostranstvu.
 
Poslednjih godina firma Smart Match Solutions je dobila niz poslova od strane državnih institucija, koji se odnose na realizaciju kampanja na različite teme.
 
Samo od Agencije za bezbednost saobraćaja firma je bila angažovana za realizaciju nekoliko kampanja ("Kaznene karte", kampanja za bicikliste, kampanja za zaštitne sisteme, kampanja "Vozi odmoran", kampanja "Brzina").
 
I nekoliko gradskih uprava je poslednjih godina ovu firmu angažovalo za poslove edukacija i kampanja na temu  bezbednosti saobraćaja, vidi se na Portalu javnih nabavki.
  • Ssy

    13.10.2024 16:56
    Majstor za ništa
    Maštovit i vešt je Gujon kao da je naše gore list.
  • Jakobsfield

    13.10.2024 10:43
    Arno Gujon
    ...nepodnošljiva lakoća postojanja.
  • Zebra

    13.10.2024 10:01
    Zemlja i narod koji ne ceni sam sebe, dozvoljava kriminalce na vlasti, baca smeće pored kante, uništava vodu i vazduh, koristi najopasnije pesticide, e ta zemlja placa 0.5M da drugi imaju bolje mišljenje o nama nego mi sami?!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija