On je naveo da će u potpunosti biti prilagođen pešacima i biciklistima i da će imati ukupno šest saobraćajnih traka, od čega su četiri automobilske i dve tramvajske.
"Ovo će biti mnogo bezbedniji, funkcionalniji i lepši nego stari most, na ponos svih građana Beograda i Srbije. Prema istraživanjima, zahvaljujući novom mostu broj putnika na Brankovom mostu će biti smanjen za osam odsto, na Gazeli za pet odsto, a na Mostu na Adi za četiri odsto", naveo je Mali.
Novi most će, kako je naveo, biti dugačak 420 metara i biće postavljen na šest stubova.
"Širina mosta je 38 metara, a na mestima vidikovca za pešake je 42 metra. Dvosmerni tramvajski saobraćaj će biti pozicioniran u sredini, a dvosmerni drumski saobraćaj će imati po dve kolovozne trake, sa po 6,5 metara po smeru. Sa obe strane će biti postavljene pešačko - biciklističke staze, tako da će novi most biti u potpunosti prilagođen za pešake i bicikliste", napisao je Mali.
Sa izgradnjom novog mosta, dodao je, povezana je i izgradnja tunela od Ekonomskog fakulteta do Bulevara despota Stefana koji će doprineti smanjenju koncentracije saobraćaja u samom centru grada za 17 odsto, ali i smanjenju zagađenja u gradu.
Dodao je da će tunel imati po dve saobraćajne trake sa svake strane i biće dugačak oko dva kilometara. Novi Savski most, kako je naveo, biće završen do kraja 2026. godine.
Komentari 3
Ja
Vartburg limuzina
Ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar