Registar "Ne zovi" postoji pri Regulatornom telu za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL).
Pristup tom registru sa mogućnošću upisa i ispisa broja ima 19 operatora a 142 trgovca imaju pravo da pristupe registru i vide sve upisane telefonske brojeve koji, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, ne žele da budu pozivani, kažu u RATEL-u.
Najveći broj upisanih je iz Yettela (Jetel), 12.789 ili 43,09 odsto a slede A1 sa 7.782 upisanih i Telekom čijih se 7.045 korisnika izjasnilo da ne želi da prima pozive trgovaca kojima im nude proizvode ili usluge.
Registar "Ne zovi" počeo je da radi 5. januara prošle godine.
Upis ili ispis pojedinog broja u ovaj registar može da zatraži samo korisnik telefonskog broja, a zahtev se podnosi preko aplikacije, elektronskim putem ili u poslovnim prostorijama operatora.
Postojanje registra "Ne zovi" obavezuje trgovce da, pre nego pozovu bilo koji broj, provere da li se on nalazi na listi onih koji ne žele da primaju pozive u kojima se nude roba ili usluge a propisane su i novčane kazne za trgovce koji pozivaju građane čiji su brojevi upisani u registar.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 12
Anonimni
X
Dijaspora6
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar