Postaviti kamere i u gradske autobuse?

Mera koja bi mogla da smanji napade na vozače autobusa Gradskog saobraćajnog preduzeća jeste postavljanje kamera u vozila i fizičko odvajanje vozača od ostatka putnika.

Mera koja bi mogla da smanji napade na vozače autobusa Gradskog saobraćajnog preduzeća jeste postavljanje kamera u vozila i fizičko odvajanje vozača od ostatka putnika. Međutim, to sada nije izvodljivo, izjavio je predsednik Skupštine grada Aleksandar Jovanović.

"U ovom trenutku to je nemoguće iz više razloga. Jedan od njih je da oni između sebe moraju da se dogovore i da vide koje su to sve mogućnosti, šta bi oni to želeli, i da vidimo koje su to finansijske mogućnosti da se tako nešto i realizuje" objasnio je Jovanović i  apelovao na sve nadležne institucije da ovo ozbiljnije shvate.

On je rekao i da će pisati policiji kako bi ovome stali na put i naglasio da nisu ugroženi samo vozači već i veliki broj putnika koje oni svakodnevno prevoze.

Predsednik gradskog parlamenta razgovarao je danas sa predstavnicima Udruženja vozača i automehaničara, kao i sindikalnim predstavnicima ovog preduzeća zbog povećanog broja napada na vozače, koji su i inicirali ovaj sastanak. Oni su od grada još ranije tražili da ih na neki zaštiti ili da im da status službenog lica. Međutim, to nije u nadležnosti grada, već države.

Prema procenama iz GSP-a broj napada na vozače povećan je od kada ovo preduzeće sprovodi pojačanu kontrolu karata, od avgusta prošle godine. Tako da je u 2009. ukupno bilo 70 nasrtaja na vozače, što je duplo više nego u 2008. godini.

Podsećamo, poslednji napad dogodio se početkom ovog meseca u autobusu koji je saobraćao na liniji broj 42, kada je vozač Milan Gajić pretučen, zato što je od putnika tražio da mu pokaže kartu.

Napadače na njega uhvatila je policija, a od povreda koje je tada zadobio Gajić je još na bolovanju.

  • napadaci,vozaci,putnici

    27.05.2010 06:02
    Svaka inovacija u GSP-u automatski povecava cenu vozne karte, zato bi bilo dobro da svi kontrolori koji su mladi i dosta snazni ljudi rade radno vreme u bus-u, tako bi vozaci bili zasticeni od siledjija, kao i putnici,a isto tako bi se i vozilo zastitilo od vandala koji unistavaju vozilo,zatim zaposlene sa radnim mestom u bus-u morali bi ako to vec ne radi vozac, da usmeravaju putnike na izlazna vrata jer sve vise je putnika koji izlaze na ulazna vrata stvarajuci nepotrebnu guzvu a vozac nema nameru da ih opomene,cak ako putnik koji ulazi u bus opomene putnika da je izlaz na drugim vratima vozac ne reaguje na opomene,jednostavno gleda ,slusa i cuti... putnika....
  • Lalla

    26.05.2010 20:51
    nista od svaleracije
    Definitivno u Novom Sadu nista od svaleracije!!
    Kamere po gradu,neznas kada te snimaju,kamere u autobusu,jos po hotelima.restoranima....
    Treba dobro razmislit hoces li u stetu!!!
    Vozi Misko!!!
  • stručnjak

    26.05.2010 15:34
    na kukovo leto
    Pogledajte izjavu ovog ''stručnjaka'' iz 2008 godine pa će vam neke stvari biti jasnije .

    http://www.youtube.com/watch?v=kGMKNltEhX0&feature=related

    :-)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija

Vučević: Marinika Tepić opet halucinira

Premijer Miloš Vučević reagovao je na otvoreno pismo poslanice SSP Marinike Tepić upućeno Aleksandru Vučiću u kojem je iznela tvrdnje o "povezanosti vlasti sa kriminalom u Novom Sadu".

IZAZOV: Pronađite Tomu Monu!

Bivši ministar građevinarstva Tomislav Momirović kao da je u zemlju propao otkad se dogodila tragedija na Železničkoj stanici u Novom Sadu, u kojoj je nastradalo 14 ljudi.