Obe prevodnice su dugi niz godina van funkcije. Na Šebešfoku je u planu motorizovanje pogona na prevodnici i ustavi, dok će se na prevodnici Bezdan zadržati ručni pogon.
Kada radovi budu završeni povećaće se nivo zaštite od poplava, stvoriće se uslovi za prelazak brodova iz Dunava u kanal Baja-Bezdan i obezbediće se puna operativna funkcija kanala. Ovim aktivnostima će se zaštiti prirodni rezervati, unaprediti ekonomija i turizam, naročito nautički.
Zbog velikog kulturno-istorijskog značaja ovi objekti su evidentirani kao nepokretnost pod prethodnom zaštitom, te se stoga sanacija i rekonstrukcija izvode po principu očuvanja prvobitnog izgleda.
Vrednost radova, koji su deo INTERREG - IPA programa prekogranične saradnje Mađarska – Srbija, iznosi skoro 3,5 miliona evra. Radovi srpske strane projekta se finansiraju iz sredstava JVP "Vode Vojvodine" i Fonda "Evropski poslovi" AP Vojvodine, a planirano je da budu gotovi do kraja 2019. godine.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
Vodni turista
Naših nautičkih turista ima izuzetno malo jer je sam po sebi nautičarski hobi skup za naše standarde. Oni koji se i vozaju imaju mali radijus kretanja.
Ako se priča o turizmu treba se ići na strance i otvoriti kanale HS DTD za strana plovila.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar