Plaćaju naknadu za odvodnjavanje i za tuđu zemlju

Za samo desetak dana, subotičkom zaštitniku građana javilo se više od sedam stotina građana nezadovoljnih dobijenim rešenjima za naknadnu za odvodnjavanje.
Plaćaju naknadu za odvodnjavanje i za tuđu zemlju
Foto: Pixabay
Petar Boca iz Bajmoka dobio je da plati naknadu za odvodnjavanje od 3.200 dinara. Ovo je drugi put ove godine da mu je nametnuta naknada za imovinu koja nije njegova.
 
"Voćnjak sam prodau u avgustu 2016. godine i sve je odmah katastarski prepisano na novog vlasnika. Plaćen je i porez na prenos apsolutnih prava, tako da su sve obaveze izmirene i u Poreskoj upravi. Taksu sam dobio u maju, tada je bila 2.680 dinara, uložio sam žalbu, ali je ovih dana stigao račun od 3.200 dinara. Nije problem u novcu, ali zbog čega treba da plaćam ono što više nije moje", pita Boca.
 
Ovo je samo jedan od 700 građana koji su se požalili subotičkom zaštitniku građana.
 
Prema rečima ombudsmana Zlatka Morosiuka, dva problema su prisutna u rešenjima za naknade za odvodnjavanje: prvi je nastao zbog neažurnih podataka koje je Poreska uprava dostavila Javnom preduzeću "Vode Vojvodine" u čiju nadležnost je prešla naplata ovakvih naknada. Međutim, drugi problem je daleko veći, a to su obaveštenja o prethodnom dugu, koja ne sadrže podatke ni od kada je dug, ni osnov, ni kamatu, kao ni kako bi se došlo do iznosa koji treba da se plati.
 
"Građani mogu da upute žalbu koju ne treba taksirati. Mi ćemo tu pomoći, neka nam samo donesu broj parcele, da se ustanovi kako je upisana u katastar", kaže Marosiuk za Novosti. "Što se tiče dugovanja, mi smo pripremili jedan kratak i jednostavan tekst, koji je već adresiran, neka samo daju prigovor na taj iznos i zasad neka ne plaćaju to obaveštenje po prethodnom dugu."
 
U preduzeću "Vode Vojvodine" kažu da su oni obaveštenja slali na osnovu podataka koje su dobili iz katastra i Poreske uprave.
 
"Dešava se da se novi vlasnici nisu upisali ili da neke procedure nisu završene. Naši službenici ne mogu da proveravaju da li se nešto u međuvremenu promenilo", objašnjavaju u ovom preduzeću.
 
Svi koji imaju primedbe mogu da ulože žalbu i podnesu dokaze o vlasništvu ili ranije uplaćenim iznosima.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Srafciger

    20.12.2018 16:31
    Ispravka za tekst: u resenju se ne navodi broj parcele, vec broj lista nepokretnosti sto dodatno komplikuje proveravanje koja zemlja je u pitanju.

    @adv
    Uzmi i procitaj resenje, posebno deo o izracunavanju kamate, pa objasni sta je autor hteo da kaze. Naravno, datum na resenju je iz novembra, a resenje je stiglo desetak dana kasnije. Nije ni poslato preporuceno pa da se zna kada je neko dobio resenje i kada mu tece rok za zalbu.

    Inace, na jednom listu papira se cak dva puta preti slanjem izvrsitelja.

  • Pepeljuga

    20.12.2018 01:35
    i zito
    na Resenjima nema ni br parcele vec ima samo br posedovnog lista.
    Neka se gradjani zanimaju raspletom umesto sto se bune na ulicama.
  • elektronska

    20.12.2018 01:32
    na odgvore 2., st organa se ceka par godina . Mogu da kazu takv je baza podataka., dace obrase za podnosenje prijava na kraju. Taksa se placa ne verujem da 2. st organ prihvata zalbe bez takse., Dakle nikad se nece osloboditi od nepostojeceg zaduzenja.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina