Naime, od kako je 1. februara ukinut železnički saobraćaj od Novog Sada do Beograda zbog rekonstrukcije pruge kod Stare Pazove i izgradnje vijadukta i tunela kod Čortanovaca, meštani pojedinih naselja po Vojvodini, uključujući i Čortanovaca, Banstola i Beške, izgubili su saobraćajne veze sa Novim Sadom. Zbog toga su tražili da se uvede autobuska linija koja će saobraćati do tih naselja, od njihovog zahteva proteklo je skoro mesec dana ali se ništa nije promenilo.
Sve oči uprte su u GSP "Novi Sad" u kojem su za
"Dnevnik" početkom meseca rekli da razmatraju mogućnost uvođenja međumesne autobuske linije do Čortanovaca.
Predsednik opštine Inđija Vladimir Gak kaže da je to pat-pozicija koju lokalna samouprava ne može sama prevazići.
"Uvođenje vanrednih linija je u isključivoj nadležnosti resornog ministarstva, iz kojeg je stigao odgovor da je to moguće, ali tek u oktobru", kaže za "Dnevnik" Gak, i dodaje da se postavlja opravdano pitanje šta raditi do tada.
"Problem je u tome što opština, bilo koja da je u pitanju, nema ingerencije da rešava takvu vrstu poteškoća. Jedino što možemo je da budemo posrednici i da ukazujemo na to koliko je problem ozbiljan i koliko nam je značajno da ga prebrodimo, kao što i radimo. Spremili smo dopis nadležnima u Novom Sadu za produžetak prigradske linije iz Novog Sada s dodatnim polascima do svih tih sela koja su ugrožena, ako tamošnji gradski prevoznik ima tehničke i druge kapacitete. To je ono što mi možemo uraditi. Nadam se da ćemo uspeti u tome jer ne postoji druga mogućnost", naveo je Gak.
Gak kaže da će isti dopis biti upućen i "Lasti" ne bi li i taj prevoznik pojačao prevoz.
"Najteže je kada nemate mogućnost i instrumente da pomognete građanima kada su u nekoj nevolji. Nadam da će GSP 'Novi Sad' pronaći način da nam izađe u susret", zaključio je Gak.
"Ne želim da se ograđujem, jer je naša obaveza da rešavamo probleme građana. Lokalna samouprava razgovara sa predstavnicima Gradskog saobraćajnog preduzeća Novi Sad i u narednom periodu će biti probno testiranje linije na relaciji Banstol - Novi Sad", rekao je prošle nedelje "Tanjugu" Milenković.
Međutim, on je tad i objasnio da je prilikom izmene linija u međumesnom saobraćaju neophodno konsultovati Ministarstvo saobraćaja, od kog treba "da dobiju zeleno svetlo kako bi linija Banstol - Sremski Karlovci počela da radi".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 32
Чортановци
Срам те било, боту!
Podbarac
- JGSP Novi Sad voza i po drugim opštinama - Sremskih Karlovaca preko Beočina, a di je Bačka strana...
- JGSP je "Javno", naše, gradsko preduzeće - a nije partijska prćija,
- ima autobusa, ali nema vozača !? Otkad i kako to?
- lepo bi bilo da su sve linije rentabilne, ali nisu. Zato je preduzeće Javno, a nije privatno i samo profitabilno - uostalom šta Grad radi sa viškovima u budžetu (sem što puni partijske kase)...
Znači postoje sredstva, postoji način da se pomogne ljudima, ali ova žgadija neće ili ne može - jer je žgadija. Tolko.
Piško
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar