Pokrajinski zaštitnik građana uveo dodatni broj za pritužbe tokom vanrednog stanja

Pokrajinski zaštitnik građana - ombudsman od danas je uveo dodatni dežurni telefonski broj za podnošenje pritužbi u vreme vanrednog stanja.
Radno vreme Pokrajinskog zaštitnika građana - ombudsmana je od 8:30 do 15 časova i u skladu sa tim građani mogu da podnose pritužbe kao i do sada, na brojeve telefona 021/487-41-44 i 021/55-77-27.
 
Van radnog vremena od 15 do 20 časova pritužbe se mogu podnositi na dežurni broj telefona 060/51-59-311, kao i 24 časa dnevno preko mejl adrese office@ombudsmanapv.org.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Banaćan

    25.03.2020 13:18
    Šta je empatija ili poslovnost
    Prvo kaznite banke koje se ne prilagođavaju novonastaloj situaciji. Stari Voban ne želi preporučenom poštom da pošalje nove platne kartice štedišama starijim od 65 godina. Sa isteklim karticama ljudi ostaju bez sredstava za život. Toliko o tome da penzioneri mogu da budu bezbrižni.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina