Leva tunelska cev duga je 1.156 metara, a tunel "Čortanovci" obuhvata dve tunelske cevi, sa po jednim kolosekom, ukupne dužine 2.242 metra. Desna tunelska cev, duga 1.086 metara, probijena je 3. aprila, tokom vanrednog stanja u Srbiji.
Tunel i vijadukt "Čortanovci", koji se grade u okviru izgradnje pruge za velike brzine između Beograda i Budimpešte, jedan su od najvećih investicionih i infrastrukturnih projekata u ovom delu Evrope.
Radove na izgradnji nove pruge za velike brzine Stara Pazova-Novi Sad, uključujući i izgradnju tunela i vijadukta "Čortanovci", izvodi ruska kompanija RŽD Internešnl.
Izgradnja tunela i vijadukta "Čortanovci" počela je 11. avgusta 2017. godine, vrednost projekta je 337,6 miliona dolara, a finansira se iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 21
what?
https://www.swissinfo.ch/eng/business/gotthard-base-tunnel_world-s-longest-railway-tunnel-victim-of-own-success/43228674
nemanja
"...Ајде више не смарајте са таквим поређењима!.."
Jel tako da smeta kad se poredimo sa boljim
Aleksej
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar