Nova šansa da nekome spasite život: Prikupljanje krvi u Novom Sadu i Vojvodini
19.01.2025.•
0
Ekipe Zavoda za transfuziju krvi Vojvodine i sledeće nedelje će prikupljati krv na više lokacija širom Vojvodine.
Komentari 26
@NFS Serijal
Kad ima kanala, zavrsis vertikalno zaboden u isti (prednjim ili bocnim delom), daleko veca steta i po auto i po putnike.
Kad pravis ovakve kanale pored puta, onda su obavezne i ograde
Lajos Pete
NFS Serijal
Ko nije pohadjao auto-skolu (i da, cak i u manjim mestima postoje izvanredni instruktori) evo informacije za kretnje u kruznom toku:
- ko je usao u kruzni tok ima prednost u odnosu na vozila koja se ukljucuju.
Dakle, nikakav autobus, nikakav kanal, nikakav oblacan dan, nikakva Ruma, Irig, Sirig, Silbas nemaju veze sa tim sto je neko bahat, neodgovoran i nazovite to kako hocete. Jel ima vozila u kruznom toku - ima, molim lepo, stajes, ler, migavac i cekas da se ukljucis. Kakvo crno "naletanje" na vozilo u kruznom toku? Taj isti bi "naleteo" i na zenu s kolicima na pesackom prelazu.
Samim tim sto se pojedinci smatraju superiornim zbog geografske lokacije, slova na tablicama, marke i modela vozila, auto skole u koju su isli, dovoljno govori o tome kakav je vas odnos i prema drugim vozacima. Nekad su ljudi koji dodju u NS, BG sa strane, upravo zbog kompleksnosti saobracaja mnogo posveceniji postovanju propisa nego oni koji "znaju kako se prolece kroz tu raskrsnicu" ili kako se u ovog traci "niko ne prestrojava".
Pravila su jasna za sve i SVUGDE. Provozajte se malo izvan svog sela pa makar ono bilo i Beograd. Otidjite u Segedin, Temisvar, pa cete videti koliko (ne)znate.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar