Sve prijavljene havarije su evidentirane, a svi raspoloživi resursi preduzeća su usmereni na njihovu sanaciju, koja se obavlja na osnovu prioriteta.
U "Vodovodu" su ukazali i da se isti slučaj dogodio i tokom leta kada je bilo problema sa pritiskom vode koja je dolazila sa postrojenja (fabrike vode) i nakon tadašnjeg preuzimanja vodosnabdevanja.
Kao prioriteti prilikom otklanjanja havarija uzimaju se njihov uticaj na proces vodosnabdevanja, ugroženost objekata i bezbednost ljudi od posledica curenja vode, potreba angažovanja specijalizovane mehanizacije za njihovo otklanjanje, raspoloživost i nabavka neophodnih materijala za sanaciju i drugo.
U "Vodovodu" navode i da se postupak vraćanja mesta havarije u prvobitno stanje sprovodi postepeno kako se vodovodne cevi ne bi naglo opteretile, što bi dovelo do novih kvarova, a od brzine slaganja tla zavisi kada će doći do završnog zakopavanja mesta kvara i asfaltiranja ili vraćanja prethodno uklonjenog uličnog mobilijara.
Do havarije na mreži i prekida vodosnabdevanja u jednom delu grada sinoć je došlo i zbog toga što su radnici "Toplane" oštetili cevi tokom radova na toplovodnoj mreži.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 6
Dragan
Bor Boranin
Zrenjaninac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar