Radovima je obuhvaćena rekonstrukcija fasade, zamena stolarije i nadstrešnica, kompletna obnova enterijera, spoljno uređenje, uređenje staničnog partera i zelenih površina i ozelenjavanje prostora oko stanice. Pored toga, u okviru stanice, predviđena je i izrada novih signalno-sigurnosnih i telegrafsko-telefonskih objekata i uređaja.
Trenutno su u toku radovi na obijanju postojeće fasade i demontaža stare opreme.
Građevinske radove u Inđiji izvodi ruska kompanija RŽD Internešnl, a posao bi trebalo da bude završen do kraja avgusta ove godine.
Inače, železnička stanica u Inđiji izgrađena je 1883. godine, a više desetina godina unazad nije bila rekonstruisana.
U okviru rekonstrukcije i modernizacije ove deonice, pored rekonstrukcije železničke stanice Inđija, predviđeno je i uređenje staničnih objekata u Sremskim Karlovcima i Petrovaradinu, preko rekonstruisane stanice Karlovački Vinogradi biće povezana radna zona "Prosjenica", dok će u Beškoj železnička stanica biti izgrađena na novoj lokaciji.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 7
neko
Vozovi koji se budu kretali brzom prugom od Beograda do Budimpeste su kupljeni od Kineza i radi se o kompozicijama koje razvijaju preko 200 km/h. Naravno da taj voz nece stajati na svakoj stanici, za sada od Prokopa do NS zna se da staje u Staroj Pazovi i Indjiji. Iz tog razloga pruga se radi kao dvokolosecna, kako bi se istovremeno kretali lokalni vozovi ( crvene Simens garniture ) koji ce obavljati lokalni saobracaj i stajati na svakoj stanici. Zbog velike brzine vozova na relaciji BG-Budimpesta, ne moze dolaziti do ukrstanja sa vozovima manjih brzina, lokalnim i teretnim, tako da se odmah rade dva koloseka celom duzinom.
Djurica
Zokins
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar