Počela demontaža šina, narednih dana uklanja se i konstrukcija Železničkog mosta u Zrenjaninu

Radnici nekoliko firmi angažovanih na uklanjanju Železničkog mosta, jednog od deset u Zrenjaninu, počeli su demontažu pragova i šina, a očekuje se sečenje i demontaža konstrukcije mosta.
Kako su naveli iz Infrastruktura železnice Srbije, predviđeno je da most dug 55 metara dobije novu čeličnu rešetku, a novi most biće izrađen od demontiranih elemenata montažno – demontažne konstrukcije koja je bila postavljena preko Dunava u Novom Sadu, dok nije izgrađen novi Žeželjev most.
Naveli su i da kada postavljanje nove konstrukcije mosta bude završeno, uslediće posao na postavljanju pragova i šina na konstrukciji mosta, tako da će u aprilu biti okončan ceo posao oko radova na mostu preko Begeja.
Iz Infrastruktura železnice Srbije ukazali su da su, u želji da olakšaju svakodnevni život stanovnicima Zrenjanina, a posebno građanima dva velika naselja Ruža Šulman i Berbersko, novim projektom mesta predvideli i da se obezbede dve pešačke staze preko mosta.
 
Do sada je postojala samo jedna staza koja ni izgledom ni širinom nije zadovoljavala potrebe stanovništva, a od proleća kada radovi budu završeni sa obe strane mosta iznad Begeja biće postavljene dve staze, propisno obeležene i širine da može da se bezbedno odvija pešački saobraćaj.
 
Radi povećanja bezbednosti biće uređeni ne samo prilazi i pešačke staze, već će biti postavljeno i novo osvetljenje na mostu. Zbog radova na zameni železničkog mosta preko Begeja u Zrenjaninu počekom januara ove godine obustavljen je saobraćaj vozova na pruzi Zrenjanin - Zrenjanin fabrika i kako je rečeno, trajaće do 19. aprila 2022. godine.
 
Most na Begeju postavljen je 1937. godine, na mestu starog železničkog mosta izgrađenog 1889. godine prilikom uspostavljanja pruge Zrenjanin – Vršac. Stanovnici tog dela grada kažu da su i emotvno vezani za taj most od koga se ovih dana opraštaju fotografisanjem.
  • Pokojni Čika Franja

    12.01.2022 09:59
    Wirtschaft
    No, dobro ako će ovaj potez pomoći stanovnicima Velikog Bečkereka. Mene zanima šta će biti učinjeno sa čeličnom konstrukcijom mosta iz 1937. godine. Gde će ona biti premeštena, gde će završiti? Nadam se da će se razmišljati planski i ekonomično, te da će njome premostiti deo neke reke koji do sada mosta nije imao, i na taj način učiniti da još jedno mesto dobije stalni prelaz preko vode, i sigurniju vezu sa svetom. Jer, valja novac čuvati i mudro s njim postupati.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

"Carska bašta" ipak ne ide u stečaj

Sud u Zrenjaninu doneo je rešenje kojim se utvrđuje da je Proveg Opovo povukao predlog za pokretanje stečajnog postupka nad firmom "Carska bašta" za veleprodaju voća i povrća i gajenje povrća.

Nove takse u Inđiji zabrinule ugostitelje

Povećanje naknade za korišćenje javnih površina koje se predviđa u proseku od 15%, izaziva nezadovoljstvo, posebno među malim ugostiteljima u centru grada jer se na njih odnosi povećanje od 33%.