Aktivisti ZSF ukazali su da je njihovo nedavno saopštenje o problemima vezanim za gradski saobraćaj u Zrenjaninu, poveren privatnom preduzeću Net bus, izazvalo veliko interesovanje javnosti.
Navode da su autobuska stajališta zapuštena, na njima uglavnom nije istaknut vozni red, a poslednji put su rekonstruisana početkom 2000. godine i deset godina su bila u zakupu zrenjaninske firme "Impel".
Kada je ugovor 2015. istekao, ukazali su, novi nije sklopljen ni sa jednim preduzećem. Posle ukidanja Direkcije za izgradnju i uređenje grada, stajališta su ostala i bez upravljača, a u gradu i prigradskom naselju Mužlja postoji oko stotinak stajališta.
Poručili su i da nisu uspeli da ustanove da li je gradska uprava do sada uradila analizu kvaliteta usluga u gradskom saobraćaju.
Aktivisti ZSF istakli su da se na osnovu reakcija građana na društvenim mrežama stiče utisak da su oni veoma nezadovoljni i da zbog toga smatraju da bi se tom problematikom trebalo ozbiljnije pozabaviti, kako bi bila pronađena bolja rešenja od postojećih.
Sugestije i primedbe mogu se poslati na imejl adresu zsf023info@gmail.com a na osnovu analize rezultata ankete ZSF će se obratiti gradskim vlastima sa zahtevom da se organizuje javna rasprava o gradskom prevozu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 6
Lenka
Gabi
Vlada
lokalni biznimen kaže, ostavi ovo da se uruši, ja to posle preuzimam
lokalni biznismen kaže, neka propadne, ja to posle preuzimam
lokalni biznismen kaže, ne diraj vodovod, ide mi odlično prodaja flaširane vode
lokalni biznismen kaže, mani te autobuse, moj taxi odlično radi.
razumete?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar