Od toga, skoro 400 kilometara starih pruga, koje se odavno više ne koriste, nalazi se u Vojvodini. Na nekim od tih pruga vozovi ne saobraćaju i više od 40 godina, navelo je preduzeće Infratsruktura železnica Srbije.
Rashodovanje se praktično ukidaju sledeće deonice:
Bečej - Senta, Senta - Kanjiža, Sečanj - Jaša Tomić, Sombor - Bački Breg, Sombor - Riđica, Vladimirovci - Kovi, Bečej - Vrbas, Zrenjaninska fabrika - Vršac, Horgoš - Kanjiža, Karavukovo - Bač, Petrovaradin - Beočin, Žabalj - Bečej, Čurug - Bečej, Kikinda - Banatsko Aranđelovo, Sombor - Apatin fabrika i Sopot Požarevački - Kostolac.
Reč je o prugama čije funkcionisanje i održavanje ni na koji način nije bilo isplativo, a bilo kakve nove investicije i popravke nemaju ni ekonomsko, ni saobraćajno opravdanje.
Nakon sprovedenog postupka javne prodaje, železnice su potpisale ugovor s kompanijom ZGOP iz Novog Sada o prodaji šina, skretnica, skretničkih delova i kolosečnog pribora koji se budu dobili prilikom demontaže 15 pruga kao sekundarnih sirovina.
Reč je o oko 25.000 tona sekundarnih sirovina, čijom prodajom će Infrastruktura železnice Srbije zaraditi nešto više od 302 miliona dinara, a planirano trajanje ugovora je dve godine.
Prethodnih decenija bilo je više pokušaja da se uradi taj veliki posao i reši problem starih pruga u Srbiji, ali su se svi završavali neuspešno, navodi se u saopštenju.
Komentari 16
Dragan 021
Žedni Zrenjaninac
Nidza
a) zalite se austrougarskoj
b) zalite se sfrj
c) ako pod a) i b) ne urodi plodom i ako se bas mnogo jedite, gadjajte nas cvarcima ili svarglom, istrpecemo nekako.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar