Zbog toga, građani ova dva srpska regiona, kako navodi
Mitrovica.info, pitaju zbog čega je to tako, iako postoje svi tehnički i saobraćajni preduslovi za bar desetak vozova dnevno, u oba pravca.
Kinezi i Rusi su izgradili brzu prugu preko istočnog dela Srema dok je zapadni deo Srema, na kojem postoji dvokolosečna pruga još iz vremena Austrougarske, odsečen.
Vozovi od Šida putuju do Golubinaca i tu se okreću, iako postoji tehnička mogućnost da nastave ka Beogradu. Štaviše, u redu vožnje od decembra prošle godine predviđeno je dnevno osam polazaka od Šida do Beograd Centra i nazad.
U međuvremenu, zbog kašnjenja izgradnje brze pruge, ovaj vozni red je privremeno redukovan na šest polazaka i to do Batajnice, gde bi se prelazilo na BG voz, navodi portal Mitrovica.info.
U stvarnosti, iako je brza pruga odavno startovala, i dalje se vožnja završava u Golubincima, a jednom dnevno se putnici od Golubinaca iznajmljenim autobusima prebacuju do Batajnice, što srpske železnice, inače budžetski korisnici, plaćaju privatnicima.
Kad nema vozova, građani su prinuđeni da plaćaju, u međuvremenu, enormno poskupele autobuske karte, da bi se prevezli do Beograda ili obrnuto, do mitrovačke bolnice čija se nadležnost pruža i do opština Inđija i Stara Pazova.
Komentari 31
Nescaa
samo
Dule
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar