Sremci ljuti jer je Železnica ukinula direktne vozove od Šida, Rume i Mitrovice do Beograda

Oko 500.000 stanovnika dela Srema i Mačvanskog regiona, zbog odluke železnica, odsečeno je od prestonice, bez direktne vozne linije od Šida, Sremske Mitrovice i Rume, Loznice i Šapca, do Beograda.
Sremci ljuti jer je Železnica ukinula direktne vozove od Šida, Rume i Mitrovice do Beograda
Foto: 021.rs
Zbog toga, građani ova dva srpska regiona, kako navodi Mitrovica.info, pitaju zbog čega je to tako, iako postoje svi tehnički i saobraćajni preduslovi za bar desetak vozova dnevno, u oba pravca.
Kinezi i Rusi su izgradili brzu prugu preko istočnog dela Srema dok je zapadni deo Srema, na kojem postoji dvokolosečna pruga još iz vremena Austrougarske, odsečen.
Vozovi od Šida putuju do Golubinaca i tu se okreću, iako postoji tehnička mogućnost da nastave ka Beogradu. Štaviše, u redu vožnje od decembra prošle godine predviđeno je dnevno osam polazaka od Šida do Beograd Centra i nazad.
 
U međuvremenu, zbog kašnjenja izgradnje brze pruge, ovaj vozni red je privremeno redukovan na šest polazaka i to do Batajnice, gde bi se prelazilo na BG voz, navodi portal Mitrovica.info.
 
U stvarnosti, iako je brza pruga odavno startovala, i dalje se vožnja završava u Golubincima, a jednom dnevno se putnici od Golubinaca iznajmljenim autobusima prebacuju do Batajnice, što srpske železnice, inače budžetski korisnici, plaćaju privatnicima.
 
Kad nema vozova, građani su prinuđeni da plaćaju, u međuvremenu, enormno poskupele autobuske karte, da bi se prevezli do Beograda ili obrnuto, do mitrovačke bolnice čija se nadležnost pruža i do opština Inđija i Stara Pazova.
  • Nescaa

    16.06.2022 08:59
    Ali i dalje niko nema odgovor zašto je to tako...
  • samo

    15.06.2022 23:57
    se pitam
    ima li tog magistralnog pravca u Srbiji gde ima vozova, a Šid, Mitrovica i Ruma to jesu, naročito taj veliki čvor u Rumi, veći i od Novog Sada još u vreme SFRJ.
  • Dule

    15.06.2022 18:06
    @H
    Železnice se raspadaju već 70 godina, a ti bi da osposobljavaš neke nepostojeće teretne linije između gradova Vojvodine umesto da izgradiš ono najprioritetnije trenutno, a to su pravci Beograd-Subotica, i Beograd-Niš (preko EU inicijative).

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Nove takse u Inđiji zabrinule ugostitelje

Povećanje naknade za korišćenje javnih površina koje se predviđa u proseku od 15%, izaziva nezadovoljstvo, posebno među malim ugostiteljima u centru grada jer se na njih odnosi povećanje od 33%.