"Kada je kontaktna mreža iznad pruge pod visokim naponom, strujno kolo može da bude i po nekoliko metara od strujnih vodova, a u takvim slučajevima nije neophodno da se dodirnu vodovi, već je dovoljno da se samo uđe u strujno kolo i doživi strujni udar, koji se najčešće tragično završava", naglašeno je u saopštenju.
Modernizacija i elektrifikacija deonice Subotica – Horgoš - granica sa Mađarskom završena je i u toku su poslednje aktivnosti za puštanje novoizgrađene pruge u saobraćaj, navodi "Infrastruktura železnice Srbije.
Novoizgrađenom elektrificiranom prugom vozovi će saobraćati do 120 kilometara na sat, radovi su završeni šest meseci pre roka, a ugovorena vrednost posla je oko 10,2 milijarde dinara.
Pruga duga 26,6 kilometra u potpunosti je rekonstruisana, a u okviru njene elektrifikacije izgrađena su i elektroenergetska postrojenja. Za potrebe ove pruge izgrađena su četiri objekata za signalno-sigurnosna i telekomunikaciona postrojenja, i to na stanicama Palić, Bački Vinogradi i Horgoš, kao i na stajalištu Javna skladišta Subotica, a novo železničko postrojenje izgrađeno je i u stanici Bački Vinogradi.
Zahvaljujući elektrifikaciji pruge i na putnim prelazima između Subotice i Horgoša ugrađeni su signalno-sigurnosni i telekomunikacioni uređaji, čime je bezbednost saobraćaja podignuta na znatno viši nivo.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar