"Svaka kompozicija će moći da primi oko 600 putnika, a za početak bila uvedena dva nova jutarnja i dva popodnevna polaska, što je predložio i Grad Pančevo", kazao je Bulajić.
Za dva nova jutarnja i dva popodnevna polaska biće angažovane garniture koje imaju najveći kapacitet, a to su vozovi koji se koriste u sistemu BG Voza.
Garniture za te polaske bile bi iz rezervi sistema BG Voza, a sa pančevačkih stanica stizalo bi se do dunavskih koloseka koji bi bili aktivirani.
"To bi omogućavalo stanovnicima Pančeva i Beograda da sa čvorišta javnog prevoza mogu da pređu sa autobuskog na železnički prevoz. Radimo na toj hipotezi", rekao je on.
Bulajić je rekao da čak iako novi vozovi ne budu mogli da se uvedu u model javnog finansiranja, "Srbija voz" je spreman da ih uvede kao komercijalne.
"'Srbija voz' je spreman da to uvede kao komercijalnu liniju, gde će cena karata biti nešto nepovoljnija u odnosu na model javnog finansiranja, ali definitivno mnogo jeftinija nego što je autobuski prevoz", poručio je on.
Do ubrzanja u integraciji dva grada preko železničkih linija dolazi pošto su građani Pančeva iskazali nezadovoljstvo poskupljenjem autobuskih karata na relaciji Pančevo - Beograd koje sada kod pančevačkog prevoznika Pantransporta koštaju 300 dinara.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 5
Putnik
Milica
Moja koleginica dolazi iz Novog Sada vozom direktno i ukupno putuje 45 minuta, a ja iz Pančeva dolazim za sat i po, pobogu. O novcu mesečno utrošenom na gorivo i stresu pronalaska parkinga na NBG tek da ne govorim.
Vratite nam Beovoz i direktnu liniju za NBG.
Tokmak
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar