Za proteklih deset meseci na ovoj deonici se dogodilo 17 saobraćajnih udesa, šest osoba je smrtno stradalo, a u svakom od ovih događaja je neko bio lakše ili teže povređen. Saobraćajna policija u Zrenjaninu se odlučila da pojača kontrolu.
"
Mi pokušavamo sa dve patrole minimum, 24 sata da usporimo kretanje vozila. Znači usporavanje nije uvek do nas. To je sve do svesti svakog vozača. Deonica Zrenjanin - Melenci definitivno zaslužuje veliko prisustvo nas, uključujemo sve moguće resurse, sve moguće aparate što mi imamo kao policajci", navodi za
RTS Marko Škorić, načelnik Odelenja saobraćajne policije Zrenjanin.
Policija je održala prvi sastanak sa meštanima Melenaca, čiji su vozači najčešće učestvovali u nezgodama. Posebno su se obratili mladima. Korišćenje alkohola, droge ili upotreba mobilnog telefona tokom vožnje donose isti broj nesreća kao i brza vožnja.
"Mladi ne prepoznaju važnost brzine automobila kojim upravljaju i ne vide taj momenat kada upravljaju motornim vozilom, koliku brzinu ostvaruju. Da te brzine koje zapravo oni ostvaruju, a koje su preko ograničenja, zapravo mogu da rezultuju fatalnim ishodima", ističe Mijat Cerović iz Agencije za bezbednost saobraćaja.
Put između Zrenjanina i Melenaca je kvalitetan, širok, sa relativno blagim krivinama, jasno i kvalitetno obeležen saobraćajnom signalizacijom. Jedan od predloga za smanjenje broja nezgoda bio je da se dodatnom saobraćajnom signalizacijom ukaže vozačima na oprez, a za to je nadležan upravljač puta.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 5
Realista
Meeelenci
ns ja
dodaju gas do daske ne shvatajući da i iz suprotnog pravca idu isti takvi!
I pretiču i jedni i drugi!?
Neophodno je i obavezno na svakih npr 500m-700m postaviti velike bilbord table "Ne brže od života" i slične poruke kao sa kutija cigareta ili sa upozorenjima tipa da
"Na ovoj deonici ljudi GINU zbog brze vožnje i nekontrolisanog preticanja!!!"
Garantujem vam da bi se broj udesa smanjio, možda čak i iskorenio, ali DA, to košta za table, i država nema koristi od toga!
Jer zabole "državu" za smrt pojedinca kao štetu i havarisana vozila kao štetu - iako bi ukupnim društvenim bilansom to itekako moglo da ide u prilog biznis planu, a na korist Države - da sačuva živote i materijalna dobra svojih građana - jer su to zapravo resursi Države!
Naravno pogađate, veoma smo mi daleko od tog intelektualnog sklopa koji može da shvati šta sam ja ovde predložio!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar