Inđija: Kako su profesionalni upravnici "ujedinili" vlast i opoziciju

Profesionalni upravnici zgrada u Inđiji radili su posao koji nije u njihovoj nadležnosti. Razlog je, deluje čudno, očitavanje vodomera.
Inđija: Kako su profesionalni upravnici "ujedinili" vlast i opoziciju
Foto: Pixabay

Kako piše IN Medija, prema ranijoj opštinskoj Odluci za očitavanje vodomera u objektima kolektivnog stanovanja zadužen JKP "Vodovod i kanalizacija".

Zbog problema naplate potraživanja za utrošenu vodu, odgovornost se prebacivala sa jedne na drugu stranu, kazali su ranije za IN Medija upravnici. Na sednici Skupštine opštine Inđija, prilikom usvajanja izmene Odluke o javnom vodovodu, predstavnici opozicije, ali i vlasti, rekli su da su za problem naplate za utrošenu vodu ipak odgovorni profesionalni upravnici.

Izmena Odluke o javnom vodovodu našla se na sednici sednici lokalnog parlamenta. Prilikom rasprave odbornik opozicije Strahinja Jovanović je rekao da je problem nastao jer su profesionalni upravnici smatrali da očitavanje vodomera nije njihov posao. On je na sednici prilikom rasprave rekao da "očitavanja vodomera jeste posao ovlašćenog lica" i dodao da je to lice trebalo da izaberu stanari stambenih zgrada.
 
"Bilo je mnnogo problema prilikom očitavanja vodomera, problem je nastao kada su se pojavili upravnici, dosta je ljudi koji žive u zgradama i mislim da je upravnik dužan to da radi dok upravnici smatraju da to nije posao upravnika. Događalo se da se upravnici svađaju sa stanarima, stanari krive upravnike a upravnici Vodovod. U suštini, stanari su to trebali samo da rade, da sami izaberu lice koje će biti zaduženo za spiskove potrošnje vode", kazao je odbornik Građanina Strahinja Jovanović.
 
Nakon izlaganja Jovanovića za reč se javio i direktor JKP "Vodovod i kanalizacija", Dragoljub Trifunović koji je rekao da "mu se jako sviđa što odbornik Jovanović ima konstruktivan stav po pitanju donošenja Odluke o javnom vodovodu".
 
"Dok se nisu pojavili profesionalni upravnici sistem naplate za utrošenu vodu je funkciosao. Oni kada su se pojavili, neki su dolazili u prostorije JKP 'Vodovod i kanalizacija' da objašnajvaju kako je to moram da radim. Ovo nije samo naše iskustvo nego smo se pozabavili nekoliko meseci kako to funkcioniše. Naime, svaka zgrada ima glavni vodomer i postoji vreme kada ga mi očitavamo, ako nam se ne dostavi mi odlazimo u minus. Mi moramo da fakturišemo, što znači da mi proporcionolno rasporedimo ostalim stanovima. Što nije u redu, ja to kažem, jer ljudi koji su redovno prijavili svoje stanje treba da plaćaju i za druge. I zato postoji Odluka da svaka stambena zgrada treba da ovlasti lice koji će u vreme našeg očitavanja dostaviti i nama uredne spiskove potrošnje vode", kazao je Dragoljub Trifunovićm prenosi IN Medija.
Podsetimo da su 27. februara stručne službe Javnog komunalnog preduzeća "Vodovod i kanalizacija" i Opštine Inđija ustanovili metode koje će se primenjivati u očitavanju vodomera u zgradama za kolektivno stanovanje.
 
U starijim zgradama, gde je otežan pristup vodomerima koji se uglavnom nalazi u kupatilima, potrošnja vode ubuduće biti obračunavana po članu domaćinstva.
 
U novijim zgradama upravnici ili Skupštine stanara biće u obavezi da opredele lice koje će "Vodovodu" blagovremeno dostavljati stanje na vodomeru, kako bi potrošnja vode bila precizno obračunata.Ukoliko potrošnja vode ne bude očitana dva meseca, JKP "Vodovod i kanalizacija" obračunaće je po članu domaćinstva i u novijim stambenim objektima.
 
Takođe, izmenom Oduke je regulisano da kod stambenih zgrada gde se pomoćni vodomer ne nalazi isšred ulaznih vrata korisnika ili drugoj zajeničkoj prostoriji, račun za utrošenu vode će se plaćati po broju članova domaćinstva kao i u zgradama koje nemaju pomoćni vodomer.
  • komentator

    22.03.2023 08:43
    komentar
    Pobogu ljudi otkud je to posao profesionalnog upravnika. Oni su upravnici u više zgrada, kako bi mogli da prežive, i kada bi to bio njihov posao ništa drugo ne bi ni radili. Ko je očitavao vodu dok su bili kućni saveti i predsednici, taj neka očitava i dalje, a plus svega što rešenja u svim zgradama nisu ista. u Vodovodu ima viška zaposlenih raznih nepotrbnih profila, a i onih koji primaju platu a i ne dolaze da rade pa eto rešenja. Ovaj predlog u Inđiji je stvarno sramotan. Neki "Čvarkov" se dostio: brigo moja pređi na drugoga.
  • Igor

    22.03.2023 00:31
    A šta uopšte treba da rade upravnici?
  • Mirko

    21.03.2023 18:02
    Šta je ovde vest?
    Srbija je poznata po tome da ljudi rade tuđ posao.

    Zato imamo ogromnu državnu aparatu punu parazita, koji :rade 2 posla, završavaju 2 doktorata (oba lažna) ili ima radni dan traje 72 sata.
    Nastavite niz.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Nove takse u Inđiji zabrinule ugostitelje

Povećanje naknade za korišćenje javnih površina koje se predviđa u proseku od 15%, izaziva nezadovoljstvo, posebno među malim ugostiteljima u centru grada jer se na njih odnosi povećanje od 33%.