Ovaj projekat je, kako piše eKapija, proglašen za projekat od posebnog značaja za Republiku Srbiju.
Resorni ministar Goran Vesić najavio je početkom ove godine da će izgradnja tog auto-puta početi 2024. godine.
Javnom nabavkom, čija je vrednost procenjena na 10 miliona dinara, predviđena je izmena i dopuna prostornog plana područja posebne namene koridora auto-puta Beograd-Zrenjanin-Novi Sad sa idejnim rešenjem, a jedan od ciljeva novih izmena je, kako se navodi, bolje pozicioniranje trase auto-puta.
Izmene i dopune prostornog plana obuhvataju delove teritorija Beograda, Pančeva, Zrenjanina, Opova i Kovačice.
Rok za prijavu na tender je 30. jun.
Prema ranije predstavljenim planskim dokumentima, trebalo bi da je put dugačak 100 kilometara, sa više saobraćajnih petlji, na teritoriji četiri grada i tri opštine, odnosno na ukupno četiri hiljade hektara.
Trasa puta već je jednom menjana, kada je petlja Ečka, na zahtev zrenjaninskih privrednika i zbog potreba Linglonga, pomerena ka budućoj fabrici guma.
U februaru prošle godine Vesić je, kao tadašnji zamenik gradonačelnika Beograda, izjavio da Grad Beograd insistira da se u projekat gradnje brzog puta Beograd-Zrenjanin uključi i Zrenjaninski put.
Početkom 2020. sa kineskom kompanijom "China Shandong International Economic and Tehnical Coorporation Group" potpisan je Memorandum o razumevanju i izradi planske i tehničke dokumentacije za izgradnju auto-puta Beograd (Borča)-Zrenjanin-Novi Sad, podseća eKapija.
Komentari 9
Pobesneli Laloš
pajo patak
B
To sto Kinezima smanjujete logisticke troskove do Bga, nema veze sa NS-om, a ni sa autoputem Bg Ns Su.
Vec ime projekta je kao iz Alan Forda.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar