Zadatak ove radne grupe će biti, kako se navodi u odluci, saradnja sa kompanijom "Shandong Hi-Speed Group" radi definisanja elemenata i predloga teksta komercijalnog ugovora u cilju izgradnje tog auto-puta.
Predsednik radne grupe je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić, a zamenik državni sekretar u ministarstvu građevinarstva Mihajlo Mišić, prenosi eKapija.
Radna grupa ima 15 članova, a među njima je i v. d. direktora "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak, kao i drugi predsatvnici ovog preduzeća i ministarstva građevinarstva i finansija.
Predsednik radne grupe može, kako se navodi, da pozove predstavnike drugih organa i organizacija da učestvuju u radu grupe.
Izgradnja auto-puta Beograd-Zrenjanin-Novi Sad, koji je proglašen za projekat od posebnog značaja za Republiku Srbiju, najavljivana je za 2019. godine, pa 2020. godine, zatim 2021. godine, pa za februar 2022. godine. Ministar Vesić najavio je početkom ove godine da će 2024. godine početi izgradnja.
Popularno "Vojvođansko P", prema ranije predstavljenim planskim dokumentima, trebalo bi da je put dugačak 100 kilometara, sa više saobraćajnih petlji, na teritoriji četiri grada i tri opštine, odnosno na ukupno 4.000 hektara.
Početkom 2020. godine sa kineskom kompanijom "China Shandong International Economic and Tehnical Coorporation Group" potpisan je Memorandum o razumevanju i izradi planske i tehničke dokumentacije za izgradnju auto-puta Beograd (Borča)-Zrenjanin-Novi Sad.
Gradska opština Palilula objavila je studiju o proceni uticaja na životnu sredinu za projekat auto-put Beograd-Zrenjanin-Novi Sad. Predmet studije je prva deonica, od Beograda do Zrenjanina.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 5
Pićuka
pajo patak
Budisavcanin
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar