Vozovi su tada godišnje prevozili dva miliona putnika, a šinobusi sada godišnje prevezu tek nešto više od 70.000, piše u tekstu na sajtu Grada, koji je na uvidu javnosti do 22. septembra.
U tom dokumentu je navedeno da, ukoliko se izuzme uređenje glavne železničke stanice u Zrenjaninu 2006, do 2013. nije bilo značajnijih investicija u železničku infrastrukturu u srednjem Banatu.
Na području Zrenjanina u funkciji su pruga Pančevo - Glavna stanica Zrenjanin - Kikinda i pruga Zrenjanin Fabrika stanica - Vršac - Bela Crkva, obe sa dozvoljenom brzinom do 50 kilometara na sat.
Na deonici Kikinda - granica sa Rumunijom završen je generalni remont, te je ona osposobljena za brzine od 120 kilometara na sat i osovinsko opterećenje je podignuto na 22 tone.
Prostornim planom Srbije predviđeno je širenje železničke mreže iz Zrenjanina prema Žablju i Novom Sadu.
Dugoročnim i srednjoročnim planom poslovne strategije i razvoja "Infrastruktura Železnice Srbije" za period od 2017. do 2027. predviđena je rekonstrukcija pruge Pančevo Glavna - Zrenjanin - Banatsko Miloševo - Senta - Subotica. To je regionalna jednokolosečna neelektrificirana pruga od 198 kilometara.
Od te dužine potrebno je da se rekonstruiše 183 kilometra pruge koja privredne centre Pančevo, Zrenjanin, Kikindu i Sentu povezuje sa evropskim susedstvom preko Koridora 10 u stanicama čvora Beograd i Subotica.
Projekat zahteva rekonstrukciju i modernizaciju građevinske i elektrotehničke infrastrukture.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 15
Dušan
Zoki
milenko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar