Voda nije jedini problem: Na šta se žale Zrenjaninci?

Lokalni ombudsman grada Zrenjanina je u svom izveštaju o radu za 2023. godinu naveo da su se žalbe građana odnosile na gradske, ali i na pokrajinske i republičke institucije.
Voda nije jedini problem: Na šta se žale Zrenjaninci?
Foto: 021.rs

Kako piše zrenjaninski.com, pritužbe su uglavnom podnosili stanovnici Zrenjanina, ali su se za pomoć obraćali i meštani okolnih sela – Elemira, Lukinog Sela, Melenaca, Banatskog Despotovca, Kleka, Tomaševca, Orlovata, Aradca i Ečke.

"U okviru nadležnosti lokalnog ombudsmana, građani su se u najvećem broju slučajeva žalili na komunalne probleme. To se pre svega odnosi na visinu računa i dugovanja za pojedine komunalne usluge. Prisutan je i problem nerazumevanja obaveze plaćanja za gasni priključak i nakon isključenja sa sistema grejanja u objektima individualnog stanovanja, fiksnog dela u objektima kolektivnog stanovanja, kao i nerazumevanje samog postupka isključenja sa sistema daljinskog grejanja", navodi se u izveštaju o radu koji je potpisala zamenica lokalnog ombudsmana grada Zrenjanina Slavica Mihaljica.

Pritužbe stanovništva odnosile su se i na problem sa vodosnabdevanjem u zgradama visoke spratnosti, kao i na stalni problem u vezi sa kvalitetom pijaće vode, probleme sa kanalizacionom mrežom, te neodazivanje na intervenciju prilikom prijava pucanja vodovodnih cevi u roku za koji su podnosioci pritužbe smatrali adekvatnim.
 
Mihaljica u izveštaju ističe da su se Zrenjaninci žalili i na visinu i način obračuna poreza na imovinu, na lošu uličnu rasvetu, odnos zdravstvenih radnika prema pacijentima i na probleme sa zakazivanjem pregleda.
 
Bilo je pritužbi i na držanje domaćih životinja, a primedbe su bile usmerene pre svega na komšije, ali i organe nadležne za kontrolu i sprovođenje Odluke o uslovima i načinu držanja domaćih životinja.

"Evidentan je i porast pritužbi na postupanje Elektrodistribucije Zrenjanin u vezi sa dugovanjima i isključenjima sa elektro-mreže. Pritužbe kojima su se naši sugrađani obraćali lokalnom ombudsmanu odnosile su se i na slučajeve gradnje višespratnica pored kuća i, prema rečima podnosilaca pritužbi, nebezbednost usled izvođenja radova i narušavanja lične imovine. Lokalni ombudsman je utvrdio da su građevinska i komunalna inspekcija zaprimile prijave i reagovale u zakonskom roku tako što su obišle gradilište i postupile u skladu sa svojim ovlašćenjima, te da nije bilo osnova za pokretanje postupka", dodaje se u izveštaju.

  • Žedni Zrenjaninac

    02.08.2024 14:11
    I šta su ovi, dobro plaćeni, službenici uradili? Ništa!
  • Pljuc

    02.08.2024 13:24
    Glasali ste, evo vam ga.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Nove takse u Inđiji zabrinule ugostitelje

Povećanje naknade za korišćenje javnih površina koje se predviđa u proseku od 15%, izaziva nezadovoljstvo, posebno među malim ugostiteljima u centru grada jer se na njih odnosi povećanje od 33%.