Pančevo i okolna mesta bez autobusa, prevoznik dao vozila za prevoz pristalica SNS na proslavu

Jedini pančevački prevoznik Pantransport je svoje autobuse ustupio za prevoz članova Srpske napredne stranke na proslavu godišnjice te partije.
Pančevo i okolna mesta bez autobusa, prevoznik dao vozila za prevoz pristalica SNS na proslavu
Foto: Pixabay (ilustracija)
Građani Pančeva i meštani okolnih sela danas nemaju autobuski prevoz, jer je jedini pančevački prevoznik Pantransport svoje autobuse ustupio za prevoz članova Srpske napredne stranke na proslavu godišnjice te partije u Vršcu.
 
Gradski prevoz i prevoz ka selima u okolini Pančeva obustavljen je u podne, a jedino će funkcionisati linija ka Beogradu.
Poslednji autobus za Mramorak preko Dolova otišao je oko 11.30 sati, a prvi sledeći je tek uveče, oko 20 sati.
 
N1 javlja da je slična situacija i u Vršcu i Beloj Crkvi.
Odbornička grupa "Pančevo – Vaše komšije" u Skupštini Pančeva saopštila je da je Pantransport, kao preduzeće koje ima ekskluzivno pravo prevoza putnika u Pančevu, odlukom o ukidanju gradskih i prigradskih linija 24. oktobra od 12 sati prekršilo zakon, prenosi portal 013info.
 
"Prekršene su tačke 65, 66 i 70 Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju koje se odnose na obavezu prevoznika da se pridržava usvojenog reda vožnje. Pantransport je bez ikakve najave i nalaženja alternativnog rešenja ukinuo prevoz na dan 24. oktobar, čime je oštetio veliki broj građana iz Pančeva i naročito svih naseljenih mesta", saopštila je ta odbornička grupa.
 
Navedeno je da osnovna obaveza Pantransporta – poštovanje redovnog reda vožnje, iako je u pitanju privatno preduzeće koje ima pravo da izdaje svoje autobuse drugim pravnim licima.
 
"Pantransport ima važeći ugovor sa Gradom Pančevom. Obe strane, i Grad i Pantransport, morali su da nađu kvalitetno rešenje za današnji dan kako putnici ne bi ostali uskraćeni za prevoz. Povod ukidanja linija i nepoštovanje usvojenog reda vožnje jeste rođendan jedne organizacije, čime se još jednom postavlja pitanje prioriteta u obavljanju javnih delatnosti u našem Pančevu", zaključuje grupa "Pančevo – Vaše komšije".
  • Draga

    25.10.2024 12:02
    Dokle više
    Sve ovo prevazilazi granice zdravog razuma. Ko će nadoknaditi deci iz okolnih mesta troškove prevoza, a i propuštenog gradiva zbog ludila SNS-a? Ništa gore, nismo mogli da dočekamo. Takvi se za vlast, bezdušno bore gazeći zdrave ideale i sve pred sobom.
  • Sta

    25.10.2024 01:54
    Јел то прославе о трошку нас грађана?
  • PA

    24.10.2024 18:50
    Urušavali su nekadašnji JKP ATP koji je na kraju više imao ljudi po kancelarijama nego vozača. Profitirali su nelegalni kombi prevoznici i oni malobrojni legalni. Vozni park sve lošiji...
    Na kraju ih otkupili ovi sa novim ali malim autobusima u kojima je uvek gužva. Nema više konduktera pa se i tu uštedelo. Inspekcija konačno proterala nelegalne prevoznike (kako to nisu mogli ranije?). Glavna stanica koja je još uvek u centru grada će biti na periferiji, a u centru će verovatno nići neka zgradurina pored već gomilu drugih zgrada...
    Planira se naselje na području propalih fabrika (staklara i utva) sa oko 19000 ljudi...

    Eto mala razglednica iz PA.
    A ovi moraju tako jer su svi namazani i podmazani

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Nove takse u Inđiji zabrinule ugostitelje

Povećanje naknade za korišćenje javnih površina koje se predviđa u proseku od 15%, izaziva nezadovoljstvo, posebno među malim ugostiteljima u centru grada jer se na njih odnosi povećanje od 33%.