Nekadašnji Panvoz prelazi na novi nivo i biće pokriven najmodernijim elektromotornim vozovima, a dodato je osam novih polazaka, saopštila je kompanija.
Neke od linija su od Pančeva produžene do Zemuna. U ovim vozovima, važiće pojedinačne i pretplatne karte, kao i sve povlastice Srbijavoza, sa posebnim popustima za đake i studente.
Slično je i sa polascima namenjenim Vrščanima, za koje se takođe uvodi osam novih polazaka, a sve linije su produžene od Vršca do Zemuna.
Ovakvom organizacijom saobraćaja putnici iz Pančeva i Vršca moći će da putuju direktno do Novog Beograda i Zemuna, bez presedanja.
Uvedeni su i novi vozovi između Zrenjanina i Pančevačkog mosta.
Novi red vožnje za 2024/2025. donosi i izmene u vremenima polazaka za neke od najpopularnijih linija, u koje spada i međunarodni noćni voz za Bar, koji će iz Zemuna polaziti ranije nego do sad.
Novo vreme polaska ima i jutarnji voz za Užice i nedeljni voz između Beograda i Priboja, koji će kretati iz stanice Zemun. Uz to, neki polasci između Beograda i Niša se skraćuju pa će vozovi polaziti, tj. dolaziti u stanicu Beograd centar, umesto u Zemun.
Dnevni voz na relaciji Zaječar - Negotin - Zaječar više neće saobraćati, a zbog radova koji su otpočeli 11. novembra 2023. na pruzi Sićevo - Dimitrovgrad, ni u novom redu vožnje nije planiran saobraćaj na relaciji Niš - Dimitrovgrad - Niš.
Novi red vožnje usvaja se na godišnjem nivou, u susret Novoj godini i važi do isteka istog perioda naredne godine.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 5
/
Zrenjaninac
A da, ta pruga je nestala, zajedno sa 2 minuta snimka sa naplatne rampe, dokumentacijom novosadske zeleznicke stanice, vise milijardi evra, i ko zna sa cime sve jos.
Le Kler
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar