Kako navode, cena projekta premašuje 100 miliona dinara, iako stručnjaci tvrde da bi realna vrednost izgradnje bila i do pet puta niža, prenosi IN Medija.
Opštinski odbor Stranke slobode i pravde (SSP) upozorava građane da se iza ove investicije krije nova pljačka budžeta i postavlja ključno pitanje: ko će zaraditi na ovom poslu?
Višegodišnji problem pešaka sa "one" strane nadvožnjaka u Inđiji ponovo je u centru pažnje – ali ne zbog rešenja, već zbog novog obećanja vlasti. Ministar Bratislav Gašić najavio je izgradnju pešačke pasarele, a uz to dolazi i vrtoglava cena: preko 100 miliona dinara. To je gotovo milion evra.
Stranka slobode i pravde iz Inđije tvrdi da je ovakva cena nerealna i sumnjiva. Kako navode, u saradnji sa građevinskim inženjerima i dugogodišnjim izvođačima radova, izračunali su da bi realan trošak izgradnje pasarele iznosio između 150.000 i 200.000 evra – uključujući i liftove sa obe strane, kao i staklenu zaštitu od vremenskih prilika. Štaviše, tvrde da bi cela konstrukcija mogla biti završena u roku od 60 dana.
"Odakle vlasti ideja da pasarela košta skoro milion evra? I još važnije – iz kojih sredstava će se finansirati? U budžetu za 2025. je nema. Da li je planirana za 2026. ili 2027. godine", pitaju iz SSP-a.
Posebno su podsetili na prethodne projekte rekonstrukcije u Inđiji, gde su tenderi često dodeljivani podobnim firmama.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 3
Momir Šoronja
Le Kler
trolololo
lift za zgradu od 3 sprata kosta oko 25000 eur.... 2 lifta je vec 50.000 eur bez ugradnje. kako su oni uspeli da ga sracunaju u 150.000 - 200.000 eur
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar